Понеділок

18.02.2019

06:10

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Бюджет міста перевиконано
Звіт про виконання міського бюджету Острога за I півріччя 2013 року.  

Протягом I півріччя 2013 року до бюджету міста надійшло доходів на суму 19212,1 тис. грн. До загального фонду бюджету Острога одержано 16754,7 тис. грн., а саме: власні надходження – 6282,7 тис. грн., дотації – 4204,2 тис. грн., субвенції – 6267,8 тис. грн.

Доходна частина бюджету по власних надходженнях виконана на 108,0 відсотків до затверджених призначень на I півріччя 2013 р. та на 52,4 відсотка затвердженого річного плану доходів. Понад план отримано 467,7 тис. грн. Із власних надходжень, податку на доходи фізичних осіб надійшло 5833,9 тис. грн. або 92,9 відсотка до загальних надходжень власних доходів та 109,1 відсотка планових призначень на I півріччя 2013 року. Плати за землю одержано 355,6 тис. грн., або 5,7 відсотка до загальної суми власних доходів.

За I півріччя 2013 р. до спеціального фонду бюджету Острога надійшло доходів на суму 2457,4 тис. грн., що на 20,1%, або на 411,0 тис. грн. більше, ніж за відповідний період 2012 року. В тому числі, субвенцій одержано у розмірі 839,3 тис. грн., що на 23,1%, або на 157,6 тис. грн. більше, ніж за I півріччя 2012 року.

До джерел наповнення спеціального фонду також належать: 1) бюджет розвитку, який складається з: а) єдиного податку – 1030,2 тис. грн., що на 54,4%, або на 363,0 тис. грн. більше, ніж за I півріччя 2012 року; б) надходжень від продажу майна – 97,7 тис. грн., що на 39,8%, або на 64,7 тис. грн. менше, ніж за відповідний період 2012 р.; в) надходжень від продажу землі – 80,8 тис. грн., що на 44,2%, або на 63,9 тис. грн. менше, ніж в 2012 році; г) податку на нерухоме майно – 2,4 тис. грн.; 2) власні надходження бюджетних установ – 267,1 тис. грн., що на 2,6%, або на 7,1 тис. грн. менше, ніж за 1 півріччя 2012 р.; 3) збір за першу реєстрацію транспортного засобу – 130,4 тис. грн., що на 33,9 %, або на 33,0 тис. грн. більше, ніж за відповідний період 2012 р.; 4) збір за провадження торгівельної діяльністі нафтопродуктами – 2,8 тис. грн., що на 7,7%, або на 0,2 тис. грн. більше, ніж за I півріччя 2012 р. (пов’язано зі зростанням мінімальної заробітної плати на 1 січня 2013 р. в порівнянні з цією датою 2012 р., яка враховується при визначенні ставки збору); 5) екологічний податок – 5,0 тис. грн., що на 30,6%, або на 2,2 тис. грн. менше, ніж у 2012 році (пов’язано з тим, що з 2013 року, згідно Бюджетного кодексу України, до місцевих бюджетів зараховується не 50% збору як в 2012 році, а 33,5%); 6)грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про навколишнє середовище – 1,7 тис. грн., що на 50,0% або на 1,7 тис. грн. менше, ніж за відповідний період 2012 року.

Крім того, отримано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць та доріг комунальної власності в сумі – 197,0 тис. грн., яку було передано до обласного бюджету.

Протягом I півріччя 2013 р. із загального фонду міського бюджету проведено видатків на суму 18101,7 тис. грн., або 92,5 відсотка до призначень на звітний період та 52,4 відсотка до річних призначень. З них на установи, організації та заходи, що фінансуються з міського бюджету, спрямовано 11877,8 тис. грн., або 95,2 відсотків до затверджених призначень.

У структурі видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою видатки на оплату праці і нарахування на заробітну плату складають – 9910,8 тис. грн. або 54,8 відсотків, на предмети, матеріали, обладнання та оплату послуг – 203,6 тис. грн. або 1,1 відсотка, на продукти харчування – 260,9 тис. грн. або 1,4 відсотка, видатки на відрядження – 32,7 тис. грн. або 0,2 відсотка, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1097,6 тис. грн. або 6,1 відсотка, дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм – 52,3 тис. грн. або 0,3 відсотка, поточні трансферти – 304,9 тис. грн. або 1,7 відсотка, соціальне забезпечення – 6231,0 тис. грн. або 34,4 відсотка до загальної суми використаних асигнувань та інші видатки – 7,9 тис. грн. Питома вага захищених видатків з загальному обсязі міського бюджету складає 94,9 відсотка.

В загальному обсязі проведених власних видатків міського бюджету питома вага видатків на утримання закладів соціально-культурної сфери та проведення заходів складає 83,5 відсотка або 9917,2 тис. грн.

З метою забезпечення своєчасного фінансування захищених видатків протягом звітного періоду залучено короткотермінові позики з єдиного казначейського рахунку в сумі 5526,5 тис. грн. Заборгованість станом на 1 липня 2013 р. за отриманими середньостроковими позиками становить – 1251,3 тис. грн., короткотерміновими – 1077,4 тис. грн.

Видатки загального фонду на утримання міської ради, самостійних відділів та управлінь виконкому Острозької міської ради за I півріччя 2013 р. становлять – 1581,2 тис. грн. або 91,5 відсотка уточнених призначень на звітний період.

В структурі видатків оплата праці і нарахування на заробітну плату складають 1391,4 тис. грн. або 88,0 відсотка, придбання предметів, матеріалів, обладнання та оплата послуг – 107,7 тис. грн. або 6,8 відсотка, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 73,1 тис. грн. або 4,6 відсотка, видатки на відрядження – 6,8 тис. грн. або 0,4 відсотка, інші видатки – 2,2 тис. грн. або 0,2 відсотка до загальної суми використаних асигнувань.

На утримання установ та закладів освіти у звітному періоді передбачені асигнування в сумі 8319,3 тис. грн., використано 8211,6 тис. грн., або 98,7 відсотка призначень на звітний період та 60,5 відсотка річних призначень.

Питома вага видатків по галузі "Освіта” в сумі видатків загального фонду бюджету міста становить 45,4 відсотка, в сумі власних видатків бюджету міста – 69,1 відсотка.

В структурі видатків загального фонду галузі «Освіта» оплата праці і нарахування на заробітну плату складає 6931,9 тис. грн. або 84,4 відсотка, придбання предметів, матеріалів, обладнання та оплата послуг – 39,1 тис. грн. або 0,5 відсотка, продукти харчування – 245,9 тис. грн. або 3,0 відсотка, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 970,0 тис. грн. або 11,8 відсотка, видатки на відрядження – 21,1 тис. грн. або 0,3 відсотка до загальної суми використаних асигнувань на галузь та інші видатки – 3,6 тис. грн.

Протягом I півріччя 2013 р. із загального фонду бюджету на соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано 6868,3 тис. грн.

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення без врахування субвенцій з державного та обласного бюджетів протягом звітного періоду склали 673,6 тис. грн.

В загальній сумі видатків питома вага оплати праці і нарахувань на заробітну плату склала 93,7 відсотка або 630,8 тис. грн., придбання предметів, матеріалів, обладнання та оплата послуг –2,4 відсотка або 15,9 тис. грн., продукти харчування – 2,2 відсотка або 15,0 тис. грн., оплата відряджень – 0,1 тис. грн., інші виплати населенню – 1,7 відсотка або 11,8 тис. грн.

На виконання міської Програми благоустрою міста у I півріччі 2013 року спрямовано 261,8 тис. грн., що становить 81,7 відсотка уточнених призначень на звітний період та 41,7 відсотка річних призначень.

На утримання установ культури та проведення мистецьких заходів за I півріччя 2013 року використано 912,3 тис. грн. бюджетних коштів, або 96,6 відсотка призначень на звітний період та 55,9 відсотка річних призначень.

 В загальній сумі видатків загального фонду бюджету на галузь «Культура» питома вага оплати праці і нарахувань на заробітну плату склала 92,8 відсотка або 846,4 тис. грн., придбання предметів, матеріалів, обладнання та оплата послуг – 1,3 відсотка або 11,5 тис. грн., оплата відряджень – 0,5 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 5,9 відсотка або 53,9 тис. грн.

На утримання закладів та проведення заходів з фізичної культури і спорту в звітному періоді використано 119,7 тис. грн. або 79,8 відсотка призначень на звітний період та 50,1 відсотка до річних призначень.

На виконання заходів Програми розроблення містобудівної документації міста Острога на 2011-2015 роки протягом звітного періоду використано 49,4 тис. грн., які спрямовано на погашення заборгованості 2012 року.

Кошти спеціального фонду в сумі 1762,3 тис. грн. спрямовано на: видатки бюджету розвитку в сумі 1057,6 тис. грн.: поповнення статутних капіталів комунальних підприємств – 338,5 тис. грн.; кошти за напрямом «Капітальні вкладення» використано відповідно до затвердженого переліку об’єктів на будівництво Свято-Миколаївської церкви в сумі 50,0 тис. грн.; капітальні видатки в сумі 669,1 тис. грн.: придбання предметів довгострокового користування – 61,5 тис. грн.; капітальний ремонт закладів освіти – 463,7 тис. грн.; капітальний ремонт житлового фонду – 128,9 тис. грн.; капітальний ремонт церковного будинку Свято-Воскресенської церкви – 15,0 тис. грн.; часткова оплата згідно договору на придбання контейнерів для твердих побутових відходів по КТКВК 240603 «Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища» – 5,6 тис. грн.; видатки на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автодоріг – 86,2 тис. грн.; за рахунок субвенції з державного бюджету на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження проведені видатки в сумі 389,5 тис. грн., які спрямовано на погашення кредиторської заборгованості 2012 року по: капітальному ремонту доріг міста – 201,5 тис. грн.; капітальному ремонту Острозького НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія» по пл. Декабристів, 6в – 98,0 тис. грн.; капітальному ремонту приміщення музичної школи – 51,3 тис. грн.; поточному ремонту захисних споруд цивільної оборони – 38,7 тис. грн.; за рахунок власних надходжень бюджетних установ проведено видатки в сумі 223,4 тис. грн.

Звіт щодо виконання міського бюджету затверджено рішенням міської ради від 30.08. 2013 р. № 499 «Про звіт щодо виконання міського бюджету за I півріччя 2013 року», а саме: по загальному фонду: по доходах в сумі 16754,7 тис. грн., по видатках в сумі 18101,7 тис. грн., з перевищенням видатків над доходами 1347,0 тис. грн.; по спеціальному фонду: по доходах в сумі 2457,4 тис. грн., по видатках в сумі 1762,3 тис. грн., з перевищенням доходів над видатками 695,1 тис. грн.

Тетяна МАЦУН, начальник міськфінуправління
№36 від 7 вересня 2013 р. Категория: Фінанси, податки і статистика | Просмотров: 318 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]