Вівторок

19.02.2019

22:48

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Не виробництвом, а туризмом
Минулого тижня у Києві проходив 19-ий Міжнародний туристичний салон «Україна 2012». В його рамках 13 жовтня відбулася професійна конференція Travel Marketing 3D, яку відвідали депутат міської ради Борис Гловацький та перший заступник міського голови Острога Віталій Ундір. Він і поділився з газетою враженнями від побаченого та висновками на перспективу.

Захід зібрав потужних туроператорів України, директорів готелів, представників органів місцевого самоврядування. Його організаторами були Рада по туризму і курортам, Асоціація міст України, генеральним партнером – компанія «Прем’єр Експо».

– Однією з тем конференції було просування і продаж туристичних продуктів. Своїм досвідом у цьому напрямку поділилися львів’яни, – розповідає Віталій Ундір. – Вісім років тому вони розробили стратегію розвитку туризму. У ній чітко виписали, що може отримати бізнес і чого прагне від розвитку туризму влада. Саме ця стратегія стала поштовхом до розвитку туристичної галузі і відповідно інвестицій, за словами представників бізнесу. Щороку у Львові проводиться більше 50 фестивалів. Порівняймо: за місяць проведення Євро 2012 місто відвідало 150 тисяч туристів, а за 3 дні фестивалю «На каву до Львова» – 100 тисяч! Це суттєве поповнення бюджету і заробіток для підприємців. Тому я домовився з начальником відділу туризму Львівської міськради, щоб і нам за зразок взяти розроблену ними стратегію. Хочеться, щоб Острог не був просто транзитним містом у туристичних маршрутах. Адже і в нас є що подивитись, треба лише навчитись презентувати себе, розказувати про свої «родзинки», ефективно поширювати цю інформацію. Своїми вміннями у цьому напрямку поділились і лучани. Чудові буклети про Луцьк, де розумно поєднується текстова інформація, презентабельні фото і схеми маршрутів отримали учасники конференції. До речі, там просуванням туризму займається комунальне підприємство, яке продає тури в Луцьк, організовує харчування, поселення гостей міста.

Цікавою формою залучення туристів є і календарі на зразок того, який розробив парк «Київська Русь». Усі заходи, які там проводяться, подані у формі цікавих фото. Сам календар зроблений великим форматом, якісною поліграфією. Аналогічну презентацію, за словами співрозмовника, могли б розробити і острозькі музейники у співпраці з місцевими підприємцями готельно-харчової сфери.

– Перед Днем учителя в Острозі я спілкувався з групою вчителів-туристів з Києва, – продовжує Віталій Олександрович. – Вони замовили собі тур, який пролягав через Почаїв, Кременець і на останок Острог. У нас гості були о 17 годині. Що можна побачити за кілька годин? А можна було б нашому місту і цілий день приділити: академія, музеї, Межиріцький монастир. З метою залучення туристів варто було б нічну екскурсію, яку організовував наш музей, презентувати власникам великих турфірм. Словом, туризм – це та галузь, яка б могла принести місту додаткові дивіденди. Адже промисловість і потужне виробництво ми тут не створимо. Це і Львову не під силу, а от повчитися у цього міста презентувати себе і заробляти на туристах потрібно.

За підсумками поїздки днями була проведена нарада за участю заступника міського голови О. Логвін, директора Державного історико-культурного заповідника Острога С. Кибкала, начальника відділу культури і туризму З. Систалюк, на якій було вирішено випустити календар свят і подій міста на 2013 рік.

Олена ТОЛОЧИК
Просмотров: 283 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]