Субота

23.02.2019

23:43

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Ностальгія за якістю
Сьогодні знову настрій зіпсований непередбаченими робочими витратами. Купуючи нову техніку, маєш надію, що принаймні рік вона служитиме вірою і правдою на гарантійному терміні. Та де там! Виявилось, що на її складові деталі немає такої гарантії. А працювати то треба, значить купуй нове і знову ж таки без гарантії. Поділилась своїм обуренням, а у відповідь почула, що зараз усюди так – і в автозапчастинах, і в меблях, іншому обладнанні. Усе разове і робиться для викачування грошей із наших кишень...  

Тож мимоволі згадала радянські ГОСТи і колишню якість. Згадала, як в 2 класі батьки купили мені піаніно «Україна» на виплату. Тоді мене зацікавив значок у кружечку, який знаходився праворуч над клавіатурою – знак якості. Запитала маму, що це таке. «Це означає, що інструмент служитиме і твоїм дітям, і внукам», – такою була відповідь і я її запам’ятала, бо це здалося мені неймовірно довгим періодом. Але сьогодні так воно і є: хороший настроювач і піаніно з минулого століття звучить музикою ще давніших століть.

Маю вдома ще одну сімейну реліквію – швейну машинку моєї прабабусі, на якій стоть чітко вибита на металі дата випуску – 1895 рік. І, повірте, машинка шиє до цих пір!

Ось такі контрасти, ось така ностальгія за якістю. Але кому адресувати запитання про сьогоднішню безвідповідальність виробників? Чому не має сьогодні отих ГОСТів?

З кого запитати за гроші, які ми втрачаємо постійно і непередбачувано? Що ви думаєте з цього приводу? Пишіть нам на адресу zg_ ostroh@ukr. Net

Олена ТОЛОЧИК
№51 від 22 грудня 2012 р. Категория: Різне | Просмотров: 223 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]