Понеділок

18.02.2019

05:51

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Про звернення громадян
Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2013 року.  

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації 26 лютого 2013 року № 96 «Про виконання в області вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2012 р.», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання у виконавчому комітеті Острозької міськради впродовж третього кварталу 2013 року проводилась відповідна робота.

На засіданні виконкому міськради 16 липня 2013 року заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Острозького міськвиконкому за перше півріччя 2013 року». Ця інформація щодо роботи із зверненнями громадян була оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 3 серпня 2013 року, № 31 (785) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

На цьому ж засіданні міськвиконкому було заслухано звіт головного спеціаліста загального відділу з прийому громадян Світлани Семенюк про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та виконання посадових обов’язків. З даного питання прийнято відповідне рішення № 89.

Рішенням №128, яке було прийняте 17 вересня 2013 року, на засіданні міськвиконкому запроваджено щоденну телефонну «гарячу лінію» міського голови. Інформація про впровадження «гарячої лінії» міського голови була оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 21 вересня 2013 року № 38 (792) та розміщене на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного кварталу, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян. Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міськради. За три місяці третього кварталу посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу було прийнято 679 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно графіків, які були затверджені рішенням виконкому Острозької міської ради, проводяться прийоми громадян.

За звітний квартал 2013 року міським головою проведено 9 прийомів, з них 2 у вихідні дні, 3 виїзних прийоми до жителів міста за місцем їх роботи: 1 липня – до працівників трудового колективу управління праці та соціального захисту населення, 5 серпня – до працівників трудового колективу Острозького відділення Ощадного банку №10017/0122, 2 вересня – до працівників трудового колективу ДНЗ № 2 «Веселка». Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою прийнято 6 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому та були поставлені на контроль до їх повного вирішення. Тепер 4 звернення вирішено позитивно, 1 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради, де обговорювались питання пов’язані з роботою із зверненнями громадян.

За звітний період 2013 року в Острозькому міськвиконкомі проведено один «день контролю» при першому заступнику міського голови В. О. Ундіру: 26 вересня, в ході якого розглядались проблемні звернення громадян.

Впродовж третього кварталу 2013 р. проводились навчання посадових осіб міськвиконкому. У вересні доведено до відома посадових осіб міськвиконкому про проведення «гарячої» телефонної лінії міського голови.

За результатами моніторингу впродовж третього кварталу поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 236 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 62 звернення менше.

Поштою надійшло 218 звернень. Заявниками було порушено 218 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 18 осіб. Всі звернення, які надійшли до міськвиконкому (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 177 звернень, що становить 75,0 % від всіх звернень, 36 (15,3%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 23 (9,7,%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

 Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 104, що становить 44,1% від всіх звернень, 89 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 15 – роз’яснено.

 Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 38 (16,1%), 93% – задоволено, 7 % – роз’яснено.

 Частина звернень мешканців міста стосується соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 7, що становить 2,9 % від всіх звернень, які надійшли впродовж звітного кварталу. В основному, це питання щодо виділення матеріальної допомогу на лікування, придбання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 47 % таких звернень задоволено, 53 % заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонт, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 29 (12,3 %). 62% – вирішено позитивно, 32 % – роз’яснено, 6% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 10 звернень, що становить 4,2 %. 10 (4,2%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 5 звернень вирішено позитивно, 4 – надано роз’яснення, 1 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Звертались мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів (магазинів, лотків). Порушувались ними питання затвердження та зміни графіків роботи торговельних закладів. Реєстрація та видача декларацій для здійснення господарської діяльності незалежно від форм власності, здійснюється згідно діючого законодавства. Таких звернень надійшло 16 (6,8%). З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 5 звернень. Вирішено позитивно 3 звернення, 2 – роз’яснено.

З питань промислової політики, праці та заробітної плати, транспорту та зв’язку за звітний квартал звернень не надходило.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж третього кварталу 2013 р. від пільгової категорії надійшло 30 звернень, зокрема: від дітей війни – 5; від ветеранів праці – 13; від інвалідів ІІ групи – 3; від інвалідів ІІІ групи – 7; від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 2.

 За звітний квартал надійшло 7 (3,0%) колективних звернень. 3 звернення вирішено позитивно, 2 – роз’яснено, 2 перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за звітний період 2013 р. до Острозького міськвиконкому надійшло 2 звернення від Рівненської облдерж­ад­мі­ніст­ра­ції.­ Згідно чин­ного законодавства усім заявникам надано інформацій­но-­роз’яс­ню­валь­ні відповіді, 1 звернення вирішено пози­тивно.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2012 р., кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась у 2013 р. на 4.

Впродовж звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 26 звернень. З них 16 – вирішено позитивно, на 10 – надано інформаційно-роз’яс­нювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» до міськвиконкому звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міськради працює постійно діюча цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За звітний період на постійно діючу цілодобову «гарячу» телефонну лінію надійшло 3 звернення, які вирішені позитивно.

На телефон «гарячої лінії» міського голови надійшло одне звернення, питання перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Питання організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.­

Міськвиконком

№43 від 26 жовтня 2013 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 344 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]