Вівторок

19.02.2019

22:13

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Рекламний вандалізм?
«Реклама на стовпах» завжди була найдешевшою та найбільш ефективною. Хочете продати старий диван, знайти собаку, яка пропала, чи орендувати квартиру – розклейте оголошення на вулицях і ви швидко та без особливих затрат вирішите свою проблему. Щоправда, такий вид оголошень набрав неприємної та неестетичної форми.  

Ідеш по вулиці. Охайні клумби, чисто. До бездомних псів вже звикли, ремонт доріг в процесі – як то кажуть, не все ж одразу. Увагу привертають стовпи та паркани, безладно заклеєні кольоровими обривками паперу – колись оголошеннями. Хочеться зробити зауваження жителям Острога: для розміщення оголошень по місту є кілька рекламних дошок, паркани і стовби для того не призначені. Але якщо оголошення про продаж дивану, приклеєне шматком скотчу, може принести якусь реальну користь і продавцю, і покупцю, то кольорова реклама банків – ніщо інше, як рекламний вандалізм. На парканах однакових оголошень розклеєно понад 10 екземплярів, поверх оголошень, які розмістили там мешканці міста. Чи довірили б ви свої кошти, чи брали б кредит у банку, який розклеює свої оголошення на стовпах? До того ж, адреса філії, вказана на оголошенні – в Рівному. Не в Острозі.

В ідеалі, особи, які рекламують щось таким чином, мали б самі прибирати за собою або укладати угоди з «Водоканалом», щоб це за них робили двірники.

– Лише частина опор, на яких жителі розміщують оголошення – міські, проте прибираємо їх всі тільки ми, – розповідає Віталій Ундір, перший заступник міського голови.­ – Це справді проблема, над вирішенням якої треба працювати. Особливо вона загострюється під час виборчої кампанії. За день до виборів вся агітаційна продукція має бути знята. Частину партій ми вмовили заключити угоду з «Водоканалом», вони добросовісно віднеслись до цього. Але це все одно не вирішує проблему. Вибори проходять – проблема лишається. Я цікавився, як вирішують це питання в сусідній Польщі. У них по місту розміщено багато інформаційних стендів, де можна клеїти свої оголошення. У нас вони теж є. Але, напевне, люди вважають, що розмістити оголошення на стовпі – це кращий маркетинговий хід, ніж на стенді.

Дивує ситуація, яка склалась на перехресті вулиць Островського та Яворницького. Паркан, яким огороджено територію поряд з «Richеs» майже повністю заклеєний оголошеннями, в тому числі – «кредитними», рівненських банків. В той час, як поряд, через дорогу біля магазину «Юпітер» розміщений… інформаційний стенд, реклами на якому значно менше, ніж на паркані.

Зламати цю ситуацію можна лише одним чином: коли боротимуться з цим самі острожани. Якщо ви розмістили оголошення на електроопорі – коли воно перестане бути актуальним, приберіть його. А краще – принесіть його в редакцію однієї з місцевих газет, і вулиці нашого міста стануть чистішими.

Людмила ПАНАСЮК
№32 від 11 серпня 2013 р. Категория: Благоустрій і комунальна сфера | Просмотров: 250 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]