Неділя

17.02.2019

14:44

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Сучасний продавець має бути консультантом

У нашому місті, якщо хтось хоче придбати найсвіжішу газету або цікавий журнал – чи то про спорт, чи то для жінок, більшість звернеться до кіоску «Преса». І не випадково. Адже там завжди величезний вибір видань на всі смаки та уподобання. А ще там працює приємна жінка – Алла Ничипорук, яка завжди щось цікаве порадить, підбере те, що саме тобі до вподоби. Напередодні Дня працівників торгівлі хочеться познайомити наших читачів ближче з цією пані, яка вміє задовольнити читацькі потреби навіть найвимогливіших покупців. 

Алла Арсенівна – підприємець, торговець і за спеціальністю, і за покликанням. Після закінчення Острозької ЗОШ № 1, а згодом і Рівненського училища радянської торгівлі, відразу пішла працювати. З теплою посмішкою жінка пригадує своє перше місце роботи – магазин № 19 (біля теперішньої «Мальви»), що належав організації «Змішторг», та першого начальника – Софію Струменську, дякуючи їй за здобутий досвід та вміння. Працювала Алла Арсенівна і в різних відділах старого універмагу, і в продуктовому, і в молочному магазинах.

Торгівельна справа їй дуже подобалась, жінка легко освоювала усі особливості цієї сфери. Помітив це і її чоловік, Марко Григорович, та запропонував почати щось своє. Він оформив себе підприємцем, а дружину – продавцем. І вже на початку 2000-х років подружжя відкрило свою невеличку справу. Спочатку це був маленький відділ господарчих товарів у старому універмазі, пізніше – орендували продуктовий магазин. А в 2002 році жінка почала працювати з пресою. Спершу – в тому ж універмазі, потім – на вулиці, і лише згодом придбали та обладнали свій кіоск.

– Торгівля не є легкою справою. Легко тільки усім думати, що це так. Це клопітке діло, яке вимагає відповідальності і компетентності. Адже необхідно усе продумати, вчасно замовити, перевірити, націнити, – розповідає про особливості професії Алла Арсенівна. – Треба бути компетентним і знати товар, який продаєш, а ще – привітним та ввічливим, бо люди і так сьогодні знервовані тією ситуацією, яка склалась в країні.

Жінка каже, що політична й економічна криза в країні також далися відчутно взнаки і у її бізнесі. З кожним роком кількість преси на продаж все меншає і меншає, попит серед покупців падає. Люди в основному нині витрачаються на продукти.

– Якщо раніше покупець приходив і міг взяти 3 – 4 газети, а ще журнал і кросворди, то зараз бере 1 газету, в кращому випадку – дві, – констатує продавець не дуже втішну статистику.

Серед стабільних топ-видань, які розбирають передусім, Алла Арсенівна називає нашу газету, каже, що щоденно купують «Факти», львівську пресу, зокрема «Львівський експрес». Сьогодні в кіоску у продажу є 6 щоденних видань, досить багато тижневиків – переважно рівненських та львівських, чимало журналів з різною тематикою та періодикою.

– Найбільше люди нині беруть видання-кросворди, бульварщину, тематичні видання-порадники, тобто щось таке, щоб відволіктись. Жінки найчастіше купують жіночі журнали, з порадами, кулінарією, життєвими історіями. Наші люди втомились від інформації, вони хочуть відпочити, відволіктися від щоденних теленовин, – зазначає продавець «Преси».

Звичайно, в умовах зростання цін на все, подорожчала також і преса. Люди купують сьогодні найнеобхідніше, і не завжди газета чи журнал входять в той список.

– Якщо раніше тижневі «Факти» брала 50 штук, то нині – всього лиш 20, – розповідає Алла Ничипорук. – Щоденних «Фактів» беру 6 – 7, «Рівне-Експрес» – 35, «Рівне вечірнє» – 25. Порівняно нещодавно вийшла нова львівська газета «Блискавка» – беру 25 штук. Досить непогано тримається ще «Львівський експрес»: закуповую 135 штук і його розбирають за 3 – 4 дні.

Як зазначає Алла Арсенівна, більшість видань у продажу російськомовні, лише львівська та рівненська преса – україномовна. Кожен бере те, що йому до смаку і по ціні. Дехто обурюється, що ціни зросли на видання, більшість – розуміють. Як і пані Алла розуміє подібні настрої серед покупців, підкреслюючи, що хороший торговець певною мірою повинен мати риси психолога.

– Сучасний продавець має бути консультантом навіть більше, ніж торгівцем, щоб надати людині цікаву інформацію, пояснити щось чи проконсультувати, – каже жінка. – В роботі з людьми буває по-різному, але справляюсь, бо ми – ще «стара школа». Я працюю так, що в мене і в прямому, і в переносному значенні все розкладено по поличках.

Оскільки з пані Аллою я спілкувалась на місці її роботи, то сама ж в цьому переконалась. Товар розкладений так, щоб кожне видання було помітне для покупця. Люди приходять, вітаються, наче тут працює їхня знайома, розповідають про свої справи, а часом і про свої долі. Їй приємна ця небайдужість і вона щиро відповідає взаємністю, знаходячи тут, на роботі, нових хороших знайомих та друзів. Напередодні професійного свята жінка бажає всім колегам добра, стабільності, миру та процвітання їхньої справи. 

Євгенія ПОЛІЩУК

№ 30 від 25 липня 2015 р. Категория: Люди і час | Просмотров: 325 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]