Четвер

21.02.2019

08:24

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Успіх піцерії – заслуга колективу
За 6 років роботи в Острозі піцерія «Маестро» має багато нагород, у ній побувало багато відомих українців, іменитих гостей та відвідувачів з-за кордону, які вже стали її постійними клієнтами. Та для приватного підприємця Лілії Адамович головне не відзнаки і статуси гостей, а щирість подяк, які звучать з уст будь-якого клієнта. Вона переконана, що ці подяки і авторитет заклад заслужив завдяки професійному і дружному колективу. Тож напередодні Дня підприємця спілкуємось з Лілією Олександрівною про історію створення піцерії та творців її доброї слави.

Родом із Хорова, інженер-технолог харчової промисловості за фахом Лілія Адамович все життя пропрацювала на Острозькому цукровому заводі. Розповідає, що завжди любила варити цукор, але так сталося, що криза підприємства змусила задуматись над започаткуванням власного бізнесу.

– Відкрилась піцерія на День молоді у 2006 році, – згадує Лілія Олександрівна. – У підборі персоналу особливих вимог не було – люди приходили, пробували, ті, хто не витримували, як кажуть, відсіювались. Адже в роботі є такі «гарячі» дні, періоди, коли працівникам закладу ніколи і чаю попити. Моєю «правою» рукою є зять Володимир, бухгалтерією успішно керує Денищук Тетяна Володимирівна, кухонними справами – ми з Олею. Маємо чудового шеф-кухаря Ткачук (Бруцьку) Олену Федорівну, яка прийшла до нас одразу після училища, виросла професійно і працює з часу відкриття. Тоді нам дуже допомагала і кухар Садовець Віра Олександрівна, яка зараз тимчасово не працює. Умілі піцерісти Золотнюк Наталія, Ковальчук Костянтин теж трудяться у нас з самого початку, добрих слів заслуговує і бармен Борчаковський Андрій. А який смачний червоний борщ варить Кулініч Ольга Василівна! Це її, як кажуть, коронна страва. До речі, у підборі кадрів мені завжди допомагав центр зайнятості, за що дуже вдячна.

Лілія Олександрівна розповідає, що усі страви в піцерії готуються лише на замовлення клієнтів, заготовок немає, зранку варяться лише перші страви. Тому при напливі клієнтів інколи їм доводиться чекати замовлення трохи довше, ніж зазвичай. Бувають й інші винятки з правил, але не помиляється лише той, хто нічого не робить. І в таких випадках Лілія Адамович любить, коли про недоліки їй відвідувачі говорять особисто, нормально це сприймає і справедливо реагує. Своїх працівників, особливо офіціантів, вона вчить однаково шанобливо ставитись до усіх клієнтів – тих, хто прийшов лише випити кави, і тих, хто гучно щось святкує. Адже піцерія – це сфера обслуговування і задоволений клієнт обов’язково прийде сюди ще раз, порадить заклад іншим. А для цього потрібно аби для нього сумлінно працювали усі – від кухаря до офіціанта, який зайвий раз прибере серветку, замінить брудну виделку.

Напевне, такий підхід до роботи і клієнтів є основою того, що відвідувачами піцерії «Маестро» були депутати, консули, телеведуча Ольга Герасим’юк, Кузьма, Арсеній Яценюк, Павло Дворський, екс-Президент Віктор Ющенко, туристи з Ізраїлю, Франції, Німеччини. Їхні щирі подяки за обслуговування і є найкращими оцінками роботи закладу.

До речі, у іноземних відвідувачів піцерії можна повчитися шанобливому ставленню до своїх предків. Як приклад, розповіла моя співрозмовниця, делегація з Німеччини, яка приїхала розшукувати на Хмельниччині, у Михалівці похованих предків. Свого часу там було поселення німців, яких вивезли в Казахстан і згодом дозволили повернутися в Німеччину. І ось це старше покоління в часи незалежної України розшукувало могили дідів-прадідів аби вшанувати їх пам’ять.

Подолати мовний бар’єр і зрозуміти, що хочуть наші німецькі гості допомогли нам наші клієнти – студенти академії, – згадує Лілія Адамович. – Відвідавши разом з німцями те вимираюче село, кладовище у лісі, допомагаючи їм у встановленні пам’ятників, і для себе робиш висновки, як людям важлива їхня минувшина...

Сьогодні перше вересня – свято Дня знань, коли у піцерії традиційно людно, коли для острожан та гостей міста дружний колектив закладу старається створити свято. Колектив, який за словами Лілії Олександрівни є сім’єю, є дітьми для неї, адже середній вік працюючих до 30 років.

– Ми завжди разом відзначаємо свята – Новий рік, Різдво, Великдень. До речі, цього літа 6 працівників закладу одружилося, – продовжує підприємець. – Мої працівники заряджають мене енергією, не дають відчувати свій вік. І я знаю, що успіх піцерії – це, без перебільшення, їх заслуга.

Важко не погодитись із словами енергійної жінки, яка живе життям кожного працівника, вміє вислухати, замінити при потребі будь-кого і цим самим створює такий клімат в колективі, коли усі працюють з віддачею. А це і є золоте правило успіху – один за всіх і всі за одного.

Олена ТОЛОЧИК
Просмотров: 1355 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]