Четвер

21.02.2019

08:23

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Всі звернення громадян були належним чином розглянуті

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 26 лютого 2013 р. № 96 «Про виконання в області вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2012 році», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж ІІІ кварталу 2014 р. проводилась відповідна робота. 

На засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради 15 липня 2014 р. заслухано інформацію керуючого справами виконкому Леоніда Сніщука «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж І півріччя 2014 р.». Вона була оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 2 серпня 2014 р., № 32 (839) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

16 вересня 2014 р. на засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради заслухано звіт головного спеціаліста з питань землекористування Анатолія Семенюка про виконання посадових обов’язків та роботу зі зверненнями громадян. З цього питання прийнято відповідне рішення № 128.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного кварталу, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян. Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За ІІІ квартал посадовими особами загального відділу та головним спеціалістом з питань землекористування міськвиконкому було прийнято 709 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно графіків, які були затверджені рішенням виконкому Острозької міської ради, проводяться прийоми громадян.

За звітний квартал 2014 року міським головою проведено 10 прийомів, з них 2 – у вихідні дні, 3 виїзні прийоми до жителів міста за місцем їх роботи: 7 липня – до працівників трудового колективу Острозького комунального підприємства «Теплоенергія», 4 серпня – до працівників трудового колективу управління Пенсійного фонду в Острозькому районі, 1 вересня – до працівників трудового колективу комунального закладу «Острозький психоневрологічний інтернат». Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою було прийнято 8 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому та були поставлені на контроль до їх повного вирішення. На цей час 4 звернення вирішено позитивно, 3 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради, де обговорювались питання, пов’язані з роботою зі зверненнями громадян.

За звітний період в Острозькому міськ­виконкомі проведено один «День контролю» при першому заступнику міського голови Віталію Ундіру: 25 вересня, в ході якого розглядались проблемні звернення громадян.

За результатами моніторингу, впродовж третього кварталу поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 230 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 6 звернень менше. Поштою надійшло 190 звернень. Заявниками було порушено 190 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 40 осіб. Всі звернення, які надійшли до міськвиконкому (100,0%), – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 165 звернень, що становить 72,0% від всіх звернень, 46 (20,0%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 19 (8,0%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 93, що становить 40,1% від всіх звернень, 82 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 11 – роз’яснено. Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 33 (14,3%), 91% – задоволено, 9% – роз’яснено. Частина звернень мешканців міста стосується соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 16, що становить 6,9% від всіх звернень, які надійшли впродовж звітного кварталу. В основному, це питання щодо виділення матеріа­льної допомоги на лікування, придбання палива, газифікації житлових будинків та інше. 62% таких звернень задоволено, 38% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 39 (16,9%). 58% – вирішено позитивно, 31% – роз’яснено, 11% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 8 звернень, що становить 3,5%. 9 (3,9%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 5 звернень вирішено позитивно, 3 – надано роз’яснення, 1 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Були також звернення мешканців міста стосовно відкриття торговельних зак­ладів (магазинів, лотків). Реєстрація та видача декларацій для здійснення господарської діяльності, незалежно від форм власності, здійснюється згідно діючого законодавства. Таких звернень надійшло 11 (4,8%). З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 7 звернень. Вирішено позитивно 4 звернення, 3 – роз’яснено.

З питань транспорту та зв’язку надійшло 3 (1,3% ) звернення. Вирішено позитивно 1 звернення, 2 – роз’яснено. З питань промислової політики, праці та заробітної плати за звітний квартал звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж третього кварталу 2014 року, від пільгової категорії надійшло 28 звернень, зокрема: від дітей війни – 6; від ветеранів праці –15; від інвалідів ІІ групи – 3; від інвалідів ІІІ групи – 2; від багатодітної сім’ї – 1; від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 1. За звітний квартал колективних звернень не надходило.

Слід відмітити, що за звітний пе­ріод до Острозького міськвиконкому надійшло 1 звернення від Рівненської обласної державної адміністрації. Згідно чинного законодавства заявниці надано інформаційно-роз’яснювальну відповідь. Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2013 р., кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась у 2014 р. на 1 звернення.

На урядову «гарячу лінію» за звітний період в Острозький міськвиконком надійшло 10 звернень. З них 4 – вирішено позитивно, на 6 – надано інформаційно-роз’яснювальні консультації. За звітний період на «гарячу лінію» голови Рівненської обласної державної адміністрації від жителів міста Острога звернення не надходили.

Впродовж звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 26 звернень. З них: 11 – вирішено позитивно, на 15 – надано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» до міськвиконкому звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міської ради працює цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За звітний пе­ріод на неї надійшло 13 звернень. З них: 7 – вирішено позитивно, на 6 – надано інформаційно-роз’яснювальні консультації. На телефон «гарячої лінії» міського голови надійшло одне звернення, яке вирішено позитивно.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком

№ 48 від 22 листопада 2014 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 275 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]