Середа

20.02.2019

11:15

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Звітував міський голова
У п’ятницю, 31 січня, в приміщенні районного Будинку культури та у вівторок, 4 лютого, в приміщенні клубу КЗ «Острозька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.» Рівненської облради відбулися збори територіальної громади Острога. Там про свою роботу, діяльність міської ради, її виконавчого комітету за період з листопада 2012 року звітував міський голова Олександр Шикер. Острожани мали можливість почути з вуст очільника міста розповідь про проблеми і досягнення, обговорити стан справ у нас, отримати відповіді на свої запитання. У центрі Острога і на Новому місті збори проходили по-різному, як і різна кількість людей прийшла зустрітися з міським головою…  

Розпочинаючи зустрічі, сек­ретар міської ради Микола Доб­ровольський повідомив, що 12 листопада 2013 року минув третій рік роботи міського голови Олександ­ра Шикера на обраній посаді, а також те, що звіти міського голови відбуваються відповідно до п. 7 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Заслухати звіт та обговорити його були запрошені мешканці міста, керівники підп­риємств, установ та організацій Острога, депутати міськ­ради, члени та працівники міськвиконкому, журналісти. У залі  в районному Будинку культури зібралося близько 130 осіб. На зустрічах працював секретаріат, який вів протокол, а також приймав письмові запитання, критичні зауваження, пропозиції.

Розпочинаючи звіт, міський голова подякував присутнім за те, що вони прийшли на захід. Було повідомлено, що звіт друкувався у повному об’ємі в газеті «Замкова гора». Проте, було вирішено його переформатувати і подати у формі відеопрезентації зі світлинами, графіками, діаграмами, які дадуть краще візуальне сприйняття зробленого в місті владою.

У своєму виступі Олександр Федорович детально аналізував роботу депутатського корпусу міськради, міськвиконкому, його відділів та управлінь, прийняті рішення, реалізовані програми, проведені заходи; а також говорив про благоустрій та екологію; земельні ресурси; молодіжну політику і спорт; культуру і туризм; роботу з громадськістю та міжнародні зв’язки.

Детально Олександр Федорович пояснював про бюджет міста, зустрічі з жителями вулиць, де обговорювались важливі питання благоустрою; про проекти капітального ремонту каналізації по вул. Городище та утеплення і заміну пок­рівлі даху дитячого садочка «Ромашка»; про початок роботи нових підприємств – «Тротола», «Старий Острог», успішну роботу підприємств «Зібарт», «Дах», приватного підприємця В. М. Журик; благоустрій тротуарів у центрі міста; відкриті нові торгівельні комплекси «Смарті» та «Річез»; проведені поточні ремонти житлових будинків, перевірку та прочистку димових і вентиляційних каналів, перевірку герметизації входу і виходу інженерних комунікацій, придбання для комунальної сфери міста та встановлення технічних засобів, ремонти східців та доріг у місті; надання послуг 259 споживачам з теплопостачання та придбання нового твердопаливного котла за рахунок коштів міської ради; придбання за 20,0 тис. грн. контейнерів для твердих побутових відходів, сміттєзбиральних урн за 8,0 тис. грн.; суботники та толоки по впорядкуванню територій парків, скверів, кладовищ; отримання  1123 острожанами допомог на загальну суму 8307,1 тис. грн., відсутність заборгованості по виплаті допомог; присвоєння 8 жінкам звання «Мати-героїня», надання 384 сім’ям  субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 200,7 тис. грн.; призначення пільг за рахунок субвенцій з Державного бюджету на  1083,0  тис. грн. для оплати житлово-комунальних послуг, за тверде паливо та скраплений газ, на послуги зв’язку, проїзд; несплату деякими підприємствами плати за землю та багато іншого. Нагадаю, що повний текст звіту був поданий у № 51 від 14 грудня 2013 року. Відеопрезентацію можна переглянути, скачавши її з нашого сайту (розділ файли) та порталу міської ради.  

Не обійшов голова і проблем. Однією з найгостріших у нашому місті, як і у всій державі, є невиконання органами державної казначейської служби платіжних доручень розпорядників коштів. Станом на 1 листопада 2013 року заборгованість міського бюджету перед надавачами послуг та виконавцями робіт становила 1 мільйон 567,6 тисяч грн. Вона утворилася при наявності коштів на рахунках бюджетних установ міста. Внаслідок цього не проводяться або призупинені роботи по ремонту закладів освіти, доріг та інших об’єктів інфраструктури міста.  

Ще однією болючою проблемою для влади міста було те, що у 2013 році з бюджету розвитку здійснено примусове стягнення коштів за ухвалою суду в сумі 486,6 тис. грн. на користь МПП «Вік-Експо» за продаж готелю «Вілія». Ще 66 тисяч пішло на погашення боргу виконавчій службі за здійснення примусового стягнення коштів. Міський бюджет втратив значну суму коштів, які можна було б спрямувати на вирішення важливих проблемних питань населеного пункту.

На завершення міський голова висловив вдячність за злагоджені дії і зусилля команді міської ради, депутатському корпусу, комунальним підприємствам, партнерам з громадських організацій, керівникам підприємств та установ міста, за допомогою яких  в основному вдалося виконати заплановане: безперебійно працювали всі заклади, вчасно виплачувалась заробітна плата у школах, дитячих садках, інших установах, злагоджено працювали комунальники. Також Олександр Федорович подякував усiм, хто iз завзяттям та оптимiзмом брався і береться за доручену справу, хто вкладає частинку душi та серця в розбудову рiдного мiста та покращує його благоустрiй, хто схвалює та критикує його діяльність, хто підтримує та категорично заперечує все те, що зроблено. Всім острожанам – за терпіння, за довіру, за мудрі поради, за  активну громадську позицію.

У районному Будинку культури запитань від присутніх не поступало – ні усних, ні письмових.  А ось на зборах в приміщенні клубу КЗ «Острозька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.» Рівненської облради їх було чимало. Зав'язалася тривала дискусія, хоч у залі було лише близько   40 осіб. Початок заходу був аналогічним тому, який відбувався в приміщенні РБК.  

Після виступу присутні задавали питання, які стосувалися встановлення знаку заборони в’їзду на Нове місто для великовантажних автомобілів, які, мабуть, помилково їдуть туди; відсутність освітлення на окремих вулицях мікрорайону; посипання піском дороги від РСУ до «кордону», де також живуть люди; викидання сміття мешканцями сусідніх вулиць у контейнери; продаж приміщень старого пологового будинку; зрізання старих та обрізання небезпечних дерев; облаштування каналізації для навчальних закладів на Новому місті; затоплення деяких вулиць та очищення водовідвідних каналів на Новому місті; встановлення знаку про пішохідний перехід; проблему бродячих собак, які кусають дітей; організацію зустрічей з людей та ін.

Олександр Федорович відповідав на запитання, роз’яснював неможливість зробити все одномоментно; в окремих випадках зав’язувалась дискусія щодо порушених питань, велась ділова розмова про нагальні проблеми. Та головним було те, що  працювати мають спільно і громада міста, і обрана влада, щоб покращити життя міста.

Іван ПАВЛІВ
№7 від 8 лютого 2014 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 268 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]