Вівторок

23.04.2019

21:40

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Через зміни у законодавстві проблеми з водою
У четвер, 26 липня, біля магазину «Джерело» на вулиці Татарській відбулася зустріч мешканців мікрорайону із керівництвом міської ради. Люди занепокоєні припиненням постійного водопостачання, зниженням напору води, місцями її відсутність, незручним графіком встановленого останнім часом водопостачання.

Ще за 20 хвилин до початку зустрічі, вже чимало людей  між собою обговорювали проблему. Коли туди прибув міський голова Олександр Шикер, секретар міської ради Микола Добровольський, заступник міського голови Володимир Мацун, депутат міської ради, який закріплений за тим округом Володимир Степанюк, майстер Острозького КП «Водоканал» Микола Базилюк – присутні озвучили проблему, просили пояснити, чому вона виникла, наголошували на необхідності відновлення регулярного водопостачання, а при неможливості негайно це зробити, графік водопостачання має бути зручнішим для людей.

Міський голова Олександр Шикер розповів, що донедавна водопостачання частини вулиці Татарської (за мостом від потічка з Джерела), а також Тітова і Пухова було напряму пов’язане із водопостачанням Острозької ЦРЛ. Аби змінити існуючий стан речей, довелось обмежити подачу води мешканцям згаданих вище вулиць. Для вирішення цієї проблеми необхідно виконати роботи по підключенню цього району до міської мережі. Поки що водопостачання здійснюється за графіком, а пізніше, коли буде підведено гілки водопроводу від профтехучилища і Поштарки, тобто буде «закільцьовано» і ці вулиці, то вода буде подаватися регулярно в оселі. Ці роботи намагатимуться виконати впродовж серпня.

Олександр Федорович відповідаючи на запитання людей, інколи на необґрунтовані закиди, наголошував, що всі ми маємо працювати у правовому полі держави, хоч це важко. Відбулася зміна у правилах роботи, тому міська рада, лікувальний заклад зобов’язані виконувати постанови вищестоящих органів. Проблему було створено раніше і ніхто тривалий час над нею не працював. Тепер вона «вилізла» назовні і її необхідно вирішувати негайно, бо є порушення і незручності людей. Тож необхідно шукати шляхи вирішення.

Безпосередньо на місці пре­дставники міської ради та «Водоканалу» оглянули водороздільні колодязі. Після цього спеціалісти акцентували увагу присутніх на тому, що аби підключити згаданий мікрорайон до міської мережі, є певні проблеми, зокрема, необхідно копати траншею городом одного із мешканців. Він дозволу на це влітку не дає, але не заперечує проти того, щоб проводити там земельні роботи восени чи взимку. Після підготовчих робіт спеціалісти ОКП «Водоканал» обіцяли розпочати роботи вже у найближчий час, щоб вирішити проблему.

На зустрічі люди також порушували питання вивезення сміття, прибирання тротуарів, ремонту дороги та ін. По мірі можливості їм обіцяли сприяти у благоустрої вулиць. Разом з тим, міський голова та його заступник просили людей бути не байдужими до свого міста, прибирати біля своїх осель, не захаращувати сміттям проїжджу частину та ін. На жаль, лояльність міської влади не завжди ціниться людьми. Так як на сьогоднішній день закон про благоустрій ніхто не відміняв, то вже кілька осіб були притягнуті до адміністративної відповідальності за його порушення. У подальшому відповідні служби будуть працювати у цьому напрямку більш інтенсивно і покарані будуть інші нерадиві господарі.

У середу я спілкувався із керівником Острозького КП «Водоканал» Іваном Войтовим. Він повідомив, що тепер тривають підготовчі роботи для підключення згаданих вулиць до міської водопровідної мережі. Для цього потрібно використати більше 60 метрів труби, задіяти робітників та техніку. Він також розповів, що ці роботи планувалось здійснити у вересні, але виникла нагальна потреба розпочати їх негайно. Розуміючи проблему, людям підуть назустріч і є надія, що там скоро відновиться нормальне водопостачання.

– Користуючись нагодою, ще раз прошу мешканців міста, споживачів наших послуг своєчасно сплачувати за комунальні послуги, ліквідувати наявну заборгованість, – каже Іван Григорович. – Кошти нам потрібні для того, щоб ми могли вчасно ліквідовувати різноманітні прориви водопровідних і каналізаційних труб, здійснювати заплановані і позапланові ремонти в комунальному господарстві. Через заборгованість споживачів ми не можемо це робити, є проблема із виплатою заробітної плати працівникам та ін. Ми будемо працювати як інші організації – є найменша заборгованість, бодай 6-10 гривень – відключають. То ж і ми з 1 серпня будемо відключати від мережі боржників, а заборгованість стягувати через суд. Хочу також закликати мешканців міста з повагою ставитися до роботи працівників нашого комунального підприємства і не захаращувати територію біля смітників, не смітити на вулицях, прибирати прибудинкову територію.

Іван ГЛУШМАН
Просмотров: 341 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]