П'ятниця

26.04.2019

04:59

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Міська рада: день за днем
Понеділок, 16 січня:

 Відбувся виїзний прийом міського голови Шикера Олександра Федоровича в Острозький МВ УМВС України в Рівненській області до працівників особового складу з особистих питань. Було прийнято два громадянина. Ними було підняті питання щодо взяття на чергу для отримання земельної ділянки під житло та господарські споруди та отримання земельної ділянки для цих цілей в м. Острозі. В день прийому заявникам було надано відповідь щодо подальшого вирішення їхніх питань, згідно чинного законодавства.


Середа, 18 січня:

 За головування заступника міського голови Володимира Мацуна відбулася нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств міста та окремими структурними підрозділами щодо формування переліку об’єктів, що будуть фінансуватися у 2012 році за рахунок коштів зони спостереження. За пропозиціями керівників складено попередній перелік об’єктів, які плануються фінансуватися у поточному році: по капітальних видатках – 5 об’єктів, по поточних видатках – 4 об’єкти. Дано доручення до 15 лютого подати до міської ради пакет документів для проведення робіт.


Четвер, 19 січня:

 Відбулася нарада при заступнику міського голови Володимиру Мацуну з відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, ОКП «Водоканал» щодо проведення ремонту доріг міста. За результатами проведеного аналізу стану доріг комунальної власності територіальної громади міста Острога визначено дороги, на яких є потреба проведення ремонтних робіт, та складено їх перелік. Відповідно до даного переліку необхідно: провести капітальних ремонт 7 доріг (загальна кошторисна вартість 3299,753 тис. грн.); провести поточний ремонт: білощебенове покриття – 10 доріг (загальна кошторисна вартість 1196,811 тис. грн.); ямковий ремонт покриття – 5 доріг (загальна кошторисна вартість 368,017 тис. грн.).

 Відбулася нарада при заступнику міського голови Володимиру Мацуну стосовно належного дотримання місць розташування контейнерів для твердих побутових відходів та дотримання схем кільцевих об’їздів по збору ТПВ вулицями міста. Вислухавши доповіді присутніх, директора ОКП „Водоканал” було зобов’язано суворо дотримуватись затверджених схем кільцевих об’їздів вулицями міста по збору ТПВ від приватної забудови, активізувати роботу щодо укладання договорів з мешканцями міста на їх вивезення, звернути особливу увагу на прибирання місць розташування контейнерів для збору твердих побутових відходів.

 
П’ятниця, 20 січня:

 Перший заступник міського голови Віталій Ундір взяв участь в оперативному засіданні постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області. Розглядалося питання про підведення підсумків роботи Рівненської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту за 2011 рік.
Просмотров: 292 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]