П'ятниця

26.04.2019

17:23

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Міська рада: день за днем

Понеділок, 17 березня:

Міський голова Олександр Шикер взяв участь у нараді з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги в січні-лютому 2014 року (з 1 січня по 28 лютого 2014 року включно), яка проходила за головування директора департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності Рівненської облдержадміністрації.  

 

Вівторок, 18 березня:

За головування міського голови Олександра Шикера, за участі голови Острозької райдержадміністрації Василя Думи, військового комісара Олександра Шевчука проведено нараду з керівниками підприємств, установ та організацій міста щодо виконання Указу в.о. Президента України «Про Проведення часткової мобілізації». На нараді також обговорено питання щодо сприяння військовому комісаріату у виконанні поставлених завдань.

 

Середа, 19 березня:

Перший заступник міського голови Віталій Ундір взяв участь у засіданні постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області, яка проходила за головування заступника голови облдержадміністрації Юрія Приварського. Розглядалися питання: Про готовність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій області до пропуску льодоходу, повені та паводків у 2014 році; Про стан техногенної безпеки на хімічнонебезпечних об’єктах та стан впровадження на них систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення; Про заходи щодо зменшення негативних ризиків, які можуть виникнути внаслідок підриву вибухонебезпечних предметів на території 233 загальновійськового полігону «Рівненський»; Про стан організації протипожежного захисту населених пунктів області.

За головування міського голови Олександра Шикера відбулося засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому зроблено аналіз роботи зі зверненнями громадян, що надійшли від жителів м. Острога у виконком Острозької міської ради за І квартал 2014 року та через органи влади вищого рівня.

 

 

Проект Рішення Острозької міської ради Про заборону продажу алкогольних напоїв на площі міста, прилеглих до неї територіях і магазинах під час святкування Дня міста, Дня Незалежності, та інших святкових масових заходів, які проводяться у м. Острозі «__»___________ 2014 року №__

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», з метою обмеження шкідливого впливу споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на здоров’я мешканців міста, обмеження доступу до них дітей, охорони здоров’я населення від шкоди, що завдається їхньому здоров’ю внаслідок розвитку захворювань, спричинених споживанням алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива, з метою утримання в належному санітарному стані об’єктів благоустрою та забезпечення на території міста чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях, попередження нещасних випадків та травматизму від бою скла під час проведення масових заходів, Острозька міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. На час проведення масових заходів заборонити продаж пива (крім безалкогольного пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових у такі дні:

– Випускний вечір;

– День Незалежності;

– День міста;

– День молоді.

2. На час проведення масових заходів заборонити споживання пива (крім безалкогольного пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових у дні, визначені п. 1 рішення, у місцях проведення цих заходів:

– центральна площа міста Острога;

– сквер імені 40-річчя Перемоги;

– парк імені Т. Г. Шевченка.

3. Суб’єктам господарювання у визначені п.1 цього рішення дні на час проведення масових заходів у м. Острозі не здійснювати реалізацію пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на вулицях поблизу місць проведення масових заходів.

4. Острозькому МВ УМВС України в Рівненській області забезпечити посилене патрулювання нарядів міліції в місцях проведення масових заходів.

5. Опублікувати це рішення в газеті «Замкова гора».

6. Контроль за виконанням цього рішення доручити комісії з питань духовності, освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, молодіжної політики, фізичної культури та спорту, комісії з питань бюджету, фінансів, подат­ко­вої та регуляторної діяльності та секретарю міської ради М. Добровольському.

 

Міський голова                              Олександр ШИКЕР

 

 

Повідомлення про оприлюднення регуляторного акта – проекту рішення міської ради «Про заборону продажу алкогольних напоїв на площі міста, прилеглих до неї територіях і магазинах під час святкування Дня міста, Дня Незалежності, та інших святкових масових заходів, які проводяться в м. Острозі».

Поштова та електронна адреси: 35800, м. Острог, вул. Ревкомівська, 4, тел. 2-22-60, 2-21-35, ostrog _ amu@ukr.net

Спосіб оприлюднення регуляторного акта: міська газета «Замкова гора», веб-сторінка міської ради.

Зауваження та пропозиції від громадськості міста щодо проекту рішення міської ради приймаються протягом місяця від дня опублікування регуляторного акта.

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Острозької міської ради
«Про заборону продажу алкогольних напоїв на площі міста, прилеглих до неї територіях і магазинах під час святкування
Дня міста, Дня Незалежності, та інших святкових масових заходів, які проводяться в м. Острозі»

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Острозької міської ради «Про заборону продажу алкогольних напоїв на площі міста, прилеглих до неї територіях і магазинах під час святкування Дня міста, Дня Незалежності, та інших святкових масових заходів, які проводяться в м. Острозі» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03. 2004 року № 308.

1. Визначення проблеми, яку­ передбачається роз­в’я­зати шля­хом державного регулювання

Відповідно до статей 15-2 та 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» міським радам надано право на час проведення масових заходів у межах відповідної адміністративної території забороняти або обмежувати продаж пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв.

 На сьогоднішній день алкоголізм займає одне із провідних місць серед передчасної смертності населення. Зростає кількість хвороб, пов’язаних з надмірним вживанням алкоголю. Окрім ризику для життя, вживання алкоголю, пива та зловживання ними має негативні наслідки. Перш за все, такий стан справ призводить до знецінення інституту сім’ї, збільшення рівня захворювання дітей, які проживають в сім’ях, де батьки зловживають алкоголем, росту кількості дітей, які народжуються з вадами у розвитку, виробничого травматизму та вчинення злочинів і правопорушень у стані алкогольного сп’яніння. У той же час все частіше зловживає алкоголем молодь та діти, починаючи з пива та спиртовмісних напоїв.

2. Цілі державного регулювання

Метою прийняття рішення є зменшення вживання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв через заборону їх реалізації на час проведення масових заходів та сприяння забезпеченню законних інтересів, життя та здоров’я мешканців міста.

3. Механізм розв’я­зан­ня проблеми

Механізмом розв’язання проблеми є прийняття рішення Острозької міської ради «Про заборону продажу алкогольних напоїв на площі міста, прилеглих до неї територіях і магазинах під час святкування Дня міста, Дня Незалежності, та інших святкових масових заходів, які проводяться в м. Острозі».

4. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей

Збереження існуючого стану. Не приймати цей регуляторний акт і керуватись тими нормативними документами, які є на даний час, що є неприйнятно, оскільки відсутні нормативні акти, які б регулювали вказану процедуру, а практичний контроль за дотриманням вимог щодо розповсюдження та споживання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв і тютюнових виробів значною мірою покладається на органи місцевого самоврядування.­

5. Вигоди та витрати

Острозька міська рада

Вигоди:

– збереження здоров’я мешканців міста, у тому числі неповнолітніх,

– зменшення правопорушень серед молоді,

– зменшення скарг від мешканців міста щодо порушень громадського порядку.

Витрати:

– зменшення податкових надходжень до місцевого бюджету міста.

Суб’єкти господарювання:

Вигоди:

Не має

Витрати:

Зменшення прибутку.

Громадяни міста:

Вигоди:

– зменшення негативного впливу алкоголю, покращення здоров’я,

– зменшення кількості випадків насильства в сім’ї, скоєних в стані алкогольного сп’яніння,

– зменшення порушень громадського порядку.

Витрати: немає.

6. Очікування результатів прийняття регуляторного акта

Прийняття рішення сприятиме досягненню таких результатів:

– зменшення споживання мешканцями міста алкогольних напоїв;

– створення передумов для зміцнення здоров’я громадян та зниження кількості випадків травматизму;

– зміцнення інституту сім’ї.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта

Термін дії регуляторного акта необмежений. У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження результатів регуляторного акта, до нього вносяться відповідні зміни.

При зміні законодавства, що регулює обмеження реалізації пива, алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, до регуляторного акта будуть вноситься відповідні коригування.

8. Показники результа­тив­­нос­ті регуляторного акта

Створення умов для збереження людського життя, фізичного і морального здоров’я мешканців міста.­

Зменшення кількості правопорушень, пов’язаних з надмірним вживанням алкогольних напоїв.

9. Відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта проводиться постійно за допомогою статистичних даних.

 

Оксана Митрофанова, начальник відділу з юридичної роботи

 

Повідомлення про оприлюднення регуляторного акта – проекту рішення виконкому Острозької міської ради «Про визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу»

Поштова та електронна адреси: 35800, м.Острог, вул. Ревкомівська, 4, тел.: 2-22-6-, 3-00-74, ostrog_amu@ukr.net.

Спосіб оприлюднення регуляторного акта: міська газета «Замкова гора» 22 березня 2014 р., веб-сторінка міської ради 12 березня 2014 р.

Зауваження та пропозиції від громадськості міста щодо проекту рішення виконкому Острозької міської ради приймаються протягом місяця від дня оприлюднення регуляторного акта в газеті «Замкова гора».

 

Проект Рішення Острозької міської ради Про визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу «__» ______ 2014 року № ___

Відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12. 2008 року №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами і доповненнями), керуючись ст. 40, ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для забезпечення організації і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у місті Острог, виконавчий комітет Острозької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Оголосити конкурс на визначення робочого органу – підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на автобусних маршрутах у місті Острог.

2. Створити конкурсний комітет з визначення робочого органу – підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на автобусних маршрутах у місті Острог та затвердити його склад згідно додатку №1. (Додатки 1-5 викладені для ознайомлення на сайті міської ради)

 3. Затвердити Умови проведення конкурсу з визначення робочого органу – підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Острог згідно додатку № 2.

4. Затвердити Положення про конкурсний комітет з визначення робочого органу – підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Острог згідно додатку № 3.

5. Затвердити форму заяви на участь у конкурсі з визначення робочого органу згідно додатку № 4.

6. Затвердити форму типового договору про виконання функцій робочого органу згідно додатку № 5.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови В. О. Ундіра

 

Міський голова                                Олександр ШИКЕР

 

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету
Острозької міської ради «Про визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу»

Проблеми, які передбачається розв’язати:

Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі – Порядок) виконавчий комітет Острозької міської ради оголошує конкурс по визначенню підприємства (організації) для виконання функцій забезпечення роботи конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Острозі.

2. Цілі державного регулювання

Необхідність розроблення проекту рішення виконавчого комітету Острозької міської ради полягає у забезпеченні виконання вимог діючого законодавства в частині підготовки матеріалів до засідання конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, проведенням конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу.

Метою розроблення проекту рішення виконавчого комітету Острозької міської ради є визначення робочого органу по підготовці матеріалів для проведення конкурсу серед перевізників та розробці паспортів автобусних маршрутів.

3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей

Альтернативними способами досягнення цілі є:

– не приймати запропонований регуляторний акт.

У цьому випадку з причини відсутності робочого органу не буде забезпечено якісної підготовки матеріалів, належної організації та проведення конкурсу, що значно ускладнить прийняття об’єктивних рішень конкурсним комітетом при визначенні перевізників-переможців.

Обраний спосіб має наступні переваги: розв’язує існуючу проблему; забезпечує принцип регуляторної політики.

4. Механізм і заходи для вирішення проблем

З метою визначення на конкурсних умовах підприємства (організації), для здійснення функцій робочого органу під час проведення засідань конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, утворено комітет з визначення робочого органу, розроблено умови проведення конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу по проведенню засідань конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на міських маршрутах загального користування, форми заяви щодо участі у конкурсі.

В умовах чітко визначено хто може брати участь у конкурсі (має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень).

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» підготовка та проведення конкурсу здійснюється організатором перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.

Прийняття регуляторного акта забезпечить виконання виконавчим комітетом вимог постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Прийняття рішення виконавчого комітету дозволить забезпечити на належному рівні роботу конкурсного комітету по визначенню робочого органу (підприємства, організації) та роботу конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта

Акт набирає чинності з дня його опублікування в засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситися після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

8. Показники результативності регуляторного акта

Впровадження даного регуля­торного акта дозволить виконати вимоги поста­нови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку прове­дення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» щодо якісної підготовки матеріалів для проведення конкурсу, їх аналізу та оцінки відповідності конкурсних про­­позицій перевізника-претенден­та умовам конкурсу, підготовки пас­пор­тів автобусних маршрутів та ма­те­ріалів для подальшого встановлен­ня відносин між організатором та автомобільним перевізником – переможцем конкурсу.

Рівень поінформованості суб’єк­тів­ господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – високий: проект розміщено на офіційному сайті Острозької міської ради, повідомлення про розміщення проекту опубліковане в газеті «Замкова гора», після прийняття проекту рішення його буде опубліковано в установленому законодавством порядку.

9. Відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності рішення виконавчого комітету буде здійснюватись до набуття ним чинності.

Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься шляхом аналізу даних моніторингу діяльності підприємства (робочого органу), вивчення громадської думки.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено відділом економіки, торгівлі та побутового обслуговування населення виконавчого комітету Острозької міської ради.

Галина ЗАГОРОДНЯ, начальник відділу економіки, торгівлі та побутового обслуговування населення

№13 від 22 березня 2014 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 385 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]