П'ятниця

19.04.2019

18:02

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Міська рада: день за днем

Відмовлено у задоволенні позову

У середу, 11 березня, в Господарському суді м. Києва відбулося судове засідання за позовом ТзОВ «Славекс-Авто» до Острозької міської ради про стягнення матеріальних збитків на суму 570431,97 грн. в зв’язку з неправомірним продажем готелю «Вілія». Цей спір тягнеться вже майже 3 роки.

В зазначену суму позивачем включено проведені ним роботи по ремонту будівлі готелю в період з листопада по грудень 2009 року на суму 122555,25 грн.; за виготовлення проектних робіт, які виконувалися на замовлення ТзОВ «Славекс-Авто» МПП «ВІК-Експо» на суму 313943,44 грн., за втрачену вигоду по договору оренди готелю «Вілія» між ТзОВ «Славекс-Авто» та ТзОВ «Міжнародний зв’язок господарчий», який вони визначили в розмірі 133933,28 грн.

В ході зазначеного судового засідання представниками Острозької міської ради (міський голова Олександр Шикер та начальник відділу з юридичної роботи Оксана Митрофанова) було наведено ряд доводів та аргументів щодо необґрунтованості вказаних позовних вимог у зв’язку з безпідставним визначенням позивачем збитків та такими, що формувалися з метою збагачення за рахунок міського бюджету.

Вирішуючи вказаний господарчий спір, суд прийняв рішення про відмову ТзОВ «Славекс-Авто» в задоволенні заявлених позовних вимог. Про подальші дії зі сторони позивача – ТзОВ «Славекс-Авто», якщо вони будуть, ми будемо інформувати додатково.

Оксана МИТРОФАНОВА,
начальник відділу з юридичної роботи виконкому Острозької міської ради

 

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян в ІІ півріччі 2014 року

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи зі зверненнями і результативність їх виконання, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж ІІ півріччя 2014 року проводилась відповідна робота.

На засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради 15 липня заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян», що надійшли до міськвиконкому впродовж І півріччя 2014 року. Прийнято рішення № 98. Дана інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 2 серпня, № 32 (839) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

Аналогічно 21 жовтня заслухано інформацію керуючого справами виконкому про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж ІІІ кварталу 2014 року. Інформація оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 22 листопада, № 48 (855) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

Вивчалась робота зі зверненнями громадян в організаціях, установах та комунальних підприємствах міста. Так, за ІІ півріччя 2014 року проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян в Острозькому комунальному підприємстві «Теплоенергія», про що звітував директор на засіданні виконкому 15 липня 2014 року. Прийнято рішення № 102. 16 вересня 2014 року на засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради заслухано звіт головного спеціаліста з питань землекористування А. В. Семенюка про виконання посадових обов’язків та роботу зі зверненнями громадян. З даного питання прийнято відповідне рішення № 128.

На засіданні міськвиконкому 18 листопада 2014 року заслухано звіт директора Острозького комунального підприємства «Водоканал» І. Г. Войтова про виконання посадових обов’язків та роботу зі зверненнями громадян. З даного питання прийнято відповідне рішення № 151.

На засіданні міськвиконкому 16 грудня 2014 року рішенням №167 затверджено графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради та керуючим справами виконкому Острозької міської ради, керівниками самостійних структурних підрозділів міськвиконкому та комунальних підприємств міста Острога у 2015 році. Рішенням міськвиконкому №168 затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян Острозьким міським головою в трудові колективи міста у першому півріччі 2015 року. Графіки оприлюднені у міській газеті «Замкова гора» від 3 січня 2015 року № 1 (861) та розміщені на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного півріччя, аналізувалася робота посадових та службових осіб зі зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Працівниками загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи зі зверненнями громадян.

Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За звітне півріччя 2014 року посадовими особами загального відділу та головним спеціалістом з питань землекористування міськвиконкому прийнято 1529 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань, поставлених у їх запитах і зверненнях жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно затверджених графіків, проводяться прийоми громадян. За звітне ІІ півріччя 2014 року міським головою проведено 22 прийоми, з них 4 у вихідні дні, 6 виїзних прийомів до жителів міста за місцем їх роботи: 7 липня – до працівників трудового колективу ОКП «Теплоенергія», 4 серпня – до трудового колективу Острозького управління Пенсійного фонду в Острозькому районі, 1 вересня – до трудового колективу КЗ «Острозький психоневрологічний інтернат», 6 жовтня – до трудового колективу ПАТ «Укрсоцбанк», 3 листопада – до трудового колективу ДНЗ №1 «Ромашка», 1 грудня – до трудового колективу Острозької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою було прийнято 15 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому та були поставлені на контроль до їх повного вирішення.

На цей час 7 звернень вирішено позитивно, 7 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно 16 липня, 27 серпня, 18 вересня, 22 жовтня, 26 листопада, 26 грудня проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради, де обговорювались питання пов’язані з роботою зі зверненнями громадян.

За звітний період в Острозькому міськвиконкомі проведено два «дні контролю»: при першому заступнику міського голови В. О. Ундіру: 25 вересня та при заступнику міського голови О. А. Логвін: 26 листопада, в ході яких розглядались проблемні звернення громадян.

Впродовж другого півріччя минулого року до виконкому Острозької міської ради надійшло 434 звернення, що в порівнянні з минулим роком на 43 звернення менше.

Поштою надійшло 366 звернень. В яких порушено 368 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 68 осіб. Всі звернення, які надійшли до міськвиконкому (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 303 звернення, що становить 70,0% від всіх звернень, 105 (24,2%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 26 (5,8%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 206, що становить 47,5% від всіх звернень, 176 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 30 – роз’яснено.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 54 (12,4%), 91% – задоволено, 9 % – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосується соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 22, що становить 5,1 % від всіх звернень, які надійшли впродовж звітного півріччя. В основному, це питання щодо виділення матеріальних допомог на лікування, придбання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 62% таких звернень задоволено, 38% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 66 (15,2%). 69% – вирішено позитивно, 20% – роз’яснено, 11% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 12 звернень, що становить 2,7%.

24 (5,5%) жителі міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 12 звернень вирішено позитивно, 9 – надано роз’яснення, 3 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Звертались  мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів (магазинів, лотків). Таких звернень надійшло 18 (4,1%). З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 10 звернень. Вирішено позитивно 9 звернень, 1 – роз’яснено.

З питань транспорту та зв’язку надійшло 3 (0,7% ) звернення. Вирішено позитивно 1 звернення, 2 – роз’яснено. З питань промислової політики, праці та заробітної плати за звітний квартал звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж другого півріччя 2014 року, від пільгової категорії надійшло 77 звернень, зокрема: від дітей війни – 12; від ветеранів праці -38; від інвалідів ІІ групи – 11; від інвалідів ІІІ групи – 13; від багатодітної сім’ї – 1; від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 2.

За звітне півріччя в Острозький міськвиконком надійшло 6 колективних звернень. Вирішено позитивно 2 звернення, 3 – роз’яснено, одне перебуває на контролі.

Слід відмітити, що за звітний період до Острозького міськвиконкому надійшло 7 звернень через Рівненську обласну державну адміністрацію: 1 звернення вирішено позитивно, 3 заявникам надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді, 3 звернення перебувають на контролі до остаточного вирішення, питання щодо можливості виділення коштів.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2013 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня збільшилась у 2014 році на 1 звернення.

На урядову «гарячу лінію» за друге півріччя 2014 року в Острозький міськвиконком надійшло 18 звернень. З них 8 – вирішено позитивно, на 10 – надано інформаційно-роз’яс­ню­вальні консультації. На «гарячу лінію» голови Рівненської обласної державної адміністрації від жителів міста Острога надійшло 1 звернення – роз’яснено. На телефон «гарячої лінії» міського голови надійшло два звернення, які вирішені позитивно.

Впродовж звітного півріччя на «прямий» телефонний зв’я­зок міськвиконкому надійшло 51 звернення. З них: 21 – вирішено позитивно, на 30 – надано інформаційно-роз’яс­нювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» до міськвиконкому звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міської ради працює постійно діюча цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За звітний період на постійно діючу цілодобову «гарячу» телефонну лінію надійшло 18 звернень. З них: 11 – вирішено позитивно, на 7 – надано інформаційно- роз’яснювальні консультації.

Питання організації роботи зі  зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком

№ 11 від 14 березня 2015 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 292 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]