Понеділок

22.04.2019

03:03

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Нам треба об’єднуватися для спільного блага

Напередодні професійного свята державних службовців я зустрівся із нещодавно призначеним головою Острозької райдержадміністрації Віталієм УНДІРОМ. Він до теперішньої своєї посади працював першим заступником міського голови, залишається членом виконкому міської ради. Тож перше моє питання стосувалося специфіки роботи в органах місцевого самоврядування і державної влади.

– Перш за все, хочу зауважити, що працюючи в районі, я не стою осторонь тих проблем, які є в місті. Будучи членом міськвиконкому, я добре знаю стан справ у місті й намагаюся всіляко сприяти і допомагати у вирішенні проблем Острога. До речі, це вперше за всю його історію, коли керівник виконавчої влади в районі є, так би мовити, членом міського уряду. Хочу наголосити, що нам треба не роз’єднуватися, а навпаки – об’єднуватися для спільного блага.

Щодо питання, то мушу зазначити, що, звісно, різниця є. Органи місцевого самоврядування більш гнучкі й мають кращі можливості для реалізації амбітних планів, вони, так би мовити, ближче до людей. По суті, робота органів місцевого самоврядування у місті обласного підпорядкування вже є в мініатюрі тією децентралізацією, до якої сьогодні прагнуть в нашій державі. Спільним для обох є те, що нам бракує фінансових ресурсів, щоб вирішити всі нагальні проблеми в своєму регіоні.

– Віталію Олександровичу, якщо можна, коротко розкажіть, що вже вдалося зробити в районі за час своєї роботи на новій посаді?

– Після призначення на посаду я об’їжджаю район і ми робимо інвентаризацію об’єктів у районі. Вже зроблено чимало, але ще більше хочеться. Перш за все, ми розвиваємо міжнародне співробітництво, підтримуємо українську армію і бійців АТО, створюємо умови для їх соціального захисту після демобілізації. Зокрема, в Бору виділено земельний масив для надання захисникам Вітчизни ділянок для ведення садового господарства. Також незабаром в районі буде проведено перший відкритий аукціон з права продажу оренди земельної ділянки для будівництва сучасного комплексу на місці сьогоднішнього смітника. Нам вдалося поновити багато проектної документації і це вже дало змогу отримати фінансування для трьох об’єктів у районі. Хочу акцентувати увагу лише на одному з них. Він знаходиться в Острозі, але належить громаді району. Ми плануємо перебудувати колишні приміщення гінекологічного відділення в кінці вулиці Князів Острозьких під гуртожиток для медичних працівників.  Це, мабуть, вперше за роки незалежності України, коли буде введено в експлуатацію службове житло для спеціалістів. Таким чином, ми прагнемо залучити до роботи на Острожчині хороших фахівців. Сподіваюся, незабаром роботи там розпочнуться. На ці роботи виділено з районного бюджету 550 тис. грн., а з державного – 2,9 млн. грн.

Сьогодні дуже важко залучити інвестора. Тепер одним з них є Державний фонд регіонального розвитку. Саме з нього, сподіваюся, будуть виділені вище зазначені кошти. Також ми ведемо роботу для залучення коштів  на конкурсній основі для покращення енергоефективності. Подано 8 проектів і з них відібрано 7. Ними передбачено переведення кількох об’єктів у районі з газу на тверде паливо. Це зменшить нашу залежність від газу, зменшить витрати бюджетних коштів. Є інші плани, але вони в стадії розробки і про них я розповім пізніше, коли вже буде щось реально в проекті.

– Що Ви можете сказати про адміністративну реформу, зокрема, про добровільне об’єднання громад на Острожчині?

– Акцент хочу зробити на слові «добровільне». На усіх нарадах, які ми проводили за присутності сільських та міського голів, я на цьому наголошував. Ми будемо робити так, як цього хоче громада. Нещодавно прийнятий перспективний план в області, який передбачає на території Острожчини створення двох громад – Острозької і Оженинської. Але він не є догмою, тобто формат може бути змінено. Цікавим у цьому плані є те, що дасть об’єднання людям району. Якщо громади мають бажання об’єднатися – добре. Немає – можуть жити по-старому, але тоді вони багато втрачатимуть. Зокрема, по новому адміністративно-територіальному устрою не передбачено міст обласного підпорядкування, у разі об'єднання такі громади наділяються повноваженнями та ресурсами як міста обласного значення. Крім вище сказаного перевагами є участь у конкурсах на отримання коштів з державного фонду регіонального розвитку, можливість повністю розпоряджатися на своїй території землею та інше. Переваг є багато. На мою думку, на Острожчині має бути одна потужна громада, тоді нам легше буде жити і працювати.

– Віталію Олександровичу, Ви є керівником району, а ще президентом футбольного клубу «Острог – Академія»…

– Мені приємно констатувати, що у нас сьогодні склалася унікальна ситуація, такого, мабуть, не було за останні 10-15 років. Нині районна команда ФК «Вельбівно» грає в першій обласній лізі. Молодша команда, яка сформована на базі Оженинської ДЮСШ та талановита молодь з інших сіл, виступає в чемпіонаті серед юнаків. Міська команда грає в другій лізі області. Грають острожани і в районному чемпіонаті. До речі, 18 червня, був запущений проект з «Вересом» і він допущений до участі в чемпіо­наті в другій українській лізі. Сподіваюся, що з часом він буде грати й у вищих дивізіонах. І тут є можливість для росту юних футболістів, пройшовши шлях в командах нижчих класів, потрапити навіть в республіканський чемпіонат. Важливо, щоб була підтримка громади міста і району, бажання футболістів до самовдосконалення.

– Ну і на завершення, що Ви побажаєте колегам напередодні свята?

– Перш за все, бажаю миру. Він сьогодні – основа для майбутнього росту і розвитку. А далі, традиційно, здоров’я, злагоди і любові в сім’ях, достатку.

Розмову записав Іван ГЛУШМАН

 

№ 25 від 20 червня 2015 р. Категория: Політика, депутатська діяльність | Просмотров: 196 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]