Неділя

21.04.2019

21:13

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Позитивні рішення прийнято по 76,4 % звернень

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж І півріччя 2015 року. 

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26 лютого 2015 р. № 84 «Про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2014 році», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами м. Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж І півріччя 2015 р. проводилась відповідна робота.

Питання роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданнях міськвиконкому. Так, 17 лютого заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж ІІ півріччя 2014 року». Прийнято рішення № 17. Інформацію оприлюднено у газеті «Замкова гора» та розміщено на веб-сторінці міської ради. На засіданні міськвиконкому 21 квітня заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про стан виконання документів органів влади вищого рівня та власних рішень з питань роботи із зверненнями громадянин за І квартал 2015 року». Обидві інформації оприлюднено у газеті «Замкова гора» від 14 березня, № 11 (871) і 30 квітня, № 18 (879) та розміщено на веб-сторінці міської ради. На засіданні міськвиконкому 21 квітня було заслухано інформацію директора Острозького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді О. М. Юрчука про роботу зі зверненнями громадян. З даного питання прийнято рішення № 54. 16 червня на засіданні міськвиконкому заслухано звіт начальника служби у справах дітей Г. В. Ковальчук «Про виконання посадових обов’язків та роботу зі зверненнями громадян». Прийнято рішення № 84. На цьому ж засіданні міськвиконкому затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян Острозьким міським головою в трудові колективи міста у ІІ півріччі 2015 р. Прийнято рішення № 86. Графік оприлюднений у міській газеті «Замкова гора» від 27 червня № 26 (886) та розміщений на веб-сторінці міської ради. Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного півріччя, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян. Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За І півріччя було прийнято 1491 громадянина, яким надано різного роду консультації та інформації з питань вирішення їх запитів та звернень.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях, згідно графіків, які затверджені рішенням виконкому Острозької міської ради проводяться прийоми громадян.

За звітне півріччя міським головою проведено 28 прийомів, з них: 4 у вихідні дні, 6 виїзних прийомів до жителів міста за місцем їх роботи: 5 січня, 2 лютого, 2 березня, 6 квітня, 18 травня, 8 червня. Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою прийнято 18 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому, а які потребують додаткового вивчення, були взяті на контроль до їх повного вирішення. Тепер 8 звернень вирішено позитивно, на 9 – надано роз’яснення, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міськради. За звітний період їх відбулось шість: 21 січня, 18 лютого, 25 березня, 15 квітня, 20 травня, 24 червня.

Впродовж І півріччя в Острозькому міськвиконкомі проведено два «Дні контролю» при заступнику міського голови А. М. Лисому – 27 лютого, та першому заступнику міського голови О. А. Логвін – 28 квітня.

За І півріччя 2015 р. до виконкому Острозької міськради надійшло 453 звернення, що в порівнянні з минулим роком на 57 звернень більше. Поштою надійшло 387 звернень. Заявниками було порушено 395 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 66 осіб. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%), – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 346 звернень, що становить (76,4 %) від всіх звернень, 88 (19,4 %) заявникам на їх запити надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 19 (4,1%) заявникам відмовлено у задоволені їх клопотань, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

 Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 202, що становить (44,6%) від всіх звернень, 89% цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 10% – роз’яснено, 1% – відмовлено з об’єктивних причин. Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 58 (12,8%), 92% їх задоволено, 8% – роз’яснено.

 Частина звернень мешканців міста стосувалась соціальних питань, що становить (11,1%) від всіх звернень, що надійшли протягом звітного півріччя. Громадяни звертались до міської влади з проханням надати матеріальну допомогу на лікування. 45 звернень вирішено позитивно, 5 заявникам відмовлено в зв’язку з обмеженістю фінансування.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах. Таких звернень за звітний період надійшло 45 (9,9%). З питань екології та природних ресурсів надійшло 25 звернень, що становить (5,5%). 14 (3,1%) звернень, надійшло до міської влади з питань житлової політики, зокрема, поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 7 (1.5%) звернень надійшло з питань відкриття торгівельних закладів (кафе, магазинів, лотків). Порушувались ними і питання реєстрації та видачі декларацій для здійснення господарської діяльності. З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 18 (4.0%) звернень.

З питань праці і заробітної плати надійшло 1 звернення. З питань транспорту та зв’язку – 2 звернення, заявникам надано інформаційно-роз’яснювальні інформації. З питань промислової політики за звітний період звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж І півріччя, від пільгової категорії надійшло 58 звернень: від інвалідів війни – 1; від дітей війни – 22; від учасників бойових дій – 3; від ветеранів праці – 15; від інвалідів І групи – 1; від інвалідів ІІ групи – 6; від інвалідів ІІІ групи – 8; від багатодітних матерів – 2.

За звітний період надійшло 11 (2,4%) колективних звернень. 4 звернення вирішено позитивно, 2 – роз’яснено, 5 – перебувають на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за І півріччя у Острозький міськвиконком надійшло 5 звернень через органи влади вищого рівня безпосередньо з Рівненської ОДА, з них 2 – вирішено (позитивно), 3 звернення (роз’яснено). Заявникам надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді, згідно чинного законодавства. Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2014 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня збільшилась в 2015 році на 1 звернення.

Через урядову «гарячу лінію», впродовж звітного періоду в Острозький міськвиконком надійшло 15 звернень, з них 6 – вирішено позитивно, на 9 – надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді.

За І півріччя ц. р. на «гарячу лінію» голови Рівненської ОДА надійшло від жителів міста Острога 5 звернень, з них 2 – вирішено позитивно, на 2 – надано роз’яснення, 1 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Впродовж звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 48 звернень, з них 19 – вирішено позитивно, на 29 – надано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» у міськвиконком звернень не надходило.

За звітний період на телефонну «гарячу лінію» міського голови надійшло два звернення, з них 1 – вирішено позитивно, 1 – заявнику надано інформаційно-роз’яснювальну консультацію.

У виконкомі Острозької міської ради працює цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За І півріччя 2015 р. на неї надійшло 8 звернень, які на цей час вирішені позитивно.

Питання організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком

№ 31 від 1 серпня 2015 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 246 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]