Понеділок

22.04.2019

03:48

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Про підсумки роботи із зверненнями
Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж ІІ півріччя 2012 року, та завдання на І півріччя 2013 року.  

Керуючись Законами України "Про звернення громадян”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, Указом Президента України від 07.02. 2008 р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 28.10. 2011 р. №528 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації за дев’ять місяців 2011 року, та невідкладні завдання місцевих органів виконавчої влади з її поліпшення” та від 28.02.2012 року № 90 "Про стан виконання у 2011 році вимог законодавства України про звернення громадян”, власними рішеннями з питань забезпечення реалізації громадянами м. Острога конституційного права на звернення, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж другого півріччя 2012 року проводилась відповідна робота.

Питання роботи із зверненнями громадян неодноразово обговорювалися на засіданнях міськвиконкому.

Зокрема, 17 липня 2012 року на засіданні міськвиконкому проаналізовано інформацію керуючого справами виконкому "Про виконання у І півріччі 2012 року законодавчих документів щодо роботи із зверненнями громадян у виконкомі Острозької міської ради”. З даного питання прийнято рішення №153, яке оприлюднено у газеті "Замкова гора” від 28 липня 2012 року, № 30 (732) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

На засіданні міськвиконкому 18 вересня 2012 року рішенням № 214 затверджено графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому. Графіки оприлюднені у міській газеті «Замкова гора» від 29 вересня 2012 року № 39 (741) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

16 жовтня 2012 року на засіданні міськвиконкому заслухано інформацію керуючого справами виконкому "Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2012 року”. Інформацію обговорено, оприлюднено у газеті "Замкова гора” від 3 листопада 2012 року, № 44 (746) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

 На цьому ж засіданні прийнято рішення № 230 "Про громадську приймальню виконкому Острозької міської ради”, яким затверджено склад громадської приймальні виконкому Острозької міської ради та положення про громадську приймальню Острозької міської ради.

23 листопада 2012 року в Будинку культури міста Острозький міський голова прозвітував перед громадою про виконання своїх повноважень за другий рік перебування на обраній посаді. У звіті відмічена відкрита та прозора діяльність виконавчого комітету Острозької міської ради щодо роботи із зверненнями громадян. Звіт міського голови оприлюднено у газеті "Замкова гора” від 17 листопада 2012 року, № 46 (748) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

На засіданні міськвиконкому 18 грудня 2012 року заслухано звіт директора Острозького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Грищук О. В. «Про роботу із зверненнями соціально незахищених категорій громадян міста Острога». Прийнято рішення № 291.

Рішенням № 289 від 18 грудня 2012 року затверджено графіки особистого прийому громадян керівниками самостійних структурних підрозділів міськвиконкому та комунальних підприємств міста Острога на 2013 рік, а відповідно до рішення міськвиконкому № 293 затверджено графік проведення виїзних прийомів Острозьким міським головою у трудових колективах міста на перше півріччя 2013 року. Рішення оприлюднені у міській газеті «Замкова гора» від 29 грудня 2012 року № 52 (754) та розміщені на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного періоду, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян.

Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За звітний період посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу було прийнято 1426 громадян. Заявникам надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень.

З метою інформування населення міста Острога, у приміщенні міської ради, на першому поверсі, розміщені інформаційні стенди з картками послуг (для індивідуального користування громадян), які постійно поновлюються та поповнюються. Встановлено скриньку пропозицій.

У міськвиконкомі, згідно графіків, проводилися особисті прийоми громадян керівниками міськвиконкому.

За друге півріччя 2012 року міським головою проведено 17 прийомів, з них 2 у вихідні дні, 4 виїзних прийомів до жителів міста за місцем їх роботи: 13.08. 2012 р. – до працівників трудового колективу управління праці та соціального захисту населення, 03.09. 2012 р. – до працівників трудового колективу відділення швидкої медичної допомоги Острозької районної лікарні, 05.11. 2012 р. – до працівників трудового колективу Острозької загальноосвітньої школи № 3 І-ІІІ ступенів, 03.12. 2012 р. – до працівників трудового колективу Острозької міської бібліотеки для дітей. Попередньо перед прийомом розміщувались оголошення в міській газеті "Замкова гора”. На виїзних прийомах до міського голови звернулось 8 громадян. Всі звернення громадян взяті на контроль міським головою до їх повного вирішення. Три звернення заявників вирішено позитивно, на 5 – надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради за участю членів комісії та міського голови. За звітний період їх відбулось шість: 18.07. 2012, 15.08. 2012, 19.09. 2012, 17.10. 2012, 21.11. 2012, 19.12. 2012 року. На вказаних засіданнях обговорювались питання, пов’язані з роботою із зверненнями громадян в Острозькому міськвиконкомі та проблемні звернення жителів міста.

За звітне півріччя 2012 року в Острозькому міськвиконкомі проведено два "дні контролю” при заступниках міського голови: Логвін О. А., – 29.08. 2012 р., Мацуну В. С. – 12.12.2012 р., на яких розглядались звернення громадян, які вимагали персонального втручання керівників міськвиконкому.

Протягом другого півріччя 2012 року проводились навчання посадових осіб міськвиконкому, де вивчались ряд питань, пов’язаних з роботою із зверненнями громадян. Зокрема 28.09.2012 опрацьовано питання "Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2012 року”, 30.10. 2012 р. опрацьовано питання "Про основні вимоги Інструкції з діловодства та класифікатор звернень громадян”.

За результатами моніторингу за друге півріччя поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 707 звернень, що в порівнянні з попереднім роком на 125 звернень більше.

Поштою надійшло 672 звернення. Заявниками було піднято 672 питання. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 35 осіб. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 583 звернення, що становить 82,4 % від усієї кількості звернень. 70 (9,9%) заявникам на їх запити надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 54 (7,6%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 324, що становить 47,2% від всіх звернень. 283 цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 41 – роз’яснено.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 160 (22,6%), 86% їх задоволено, 14% – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосується вирішення соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 7, що становить 0,99% від усієї кількості звернень, які надійшли протягом звітного півріччя. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування, придбання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 52% таких звернень задоволено, 48% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 87 (12,3%). 70% – вирішено позитивно, 26% – роз’яснено, 4% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 19 звернень, що становить 2,7 %. 20 (2,8%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 4 звернення вирішено позитивно, на 15 – надано роз’яснення, 1 – перебуває на контролі до остаточного вирішення. На квартирній черзі при міськвиконкомі перебуває 386 сімей.

Звертались мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів: магазинів, кіосків. Піднімались ними і питання затвердження та зміни графіків роботи торговельних закладів, реєстрації та видачі декларацій для здійснення господарської діяльності. Таких звернень надійшло 53 (7,5%). 33 звернення вирішено позитивно, 15 – надано роз’яснення, 5 – перебувають на контролі до остаточного вирішення.

З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 21 (29,7%) звернення, з них 14 – вирішено позитивно, 7 – роз’яснено. З питань транспорту і зв’язку – 1 звернення, вирішено позитивно. З питань праці і заробітної плати – 5 звернень. Заявникам запропоновано звернутись для вирішення їх питань в Острозький міськрайонний центр зайнятості.

 З питань промислової політики за звітний період 2012 року звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж другого півріччя 2012 року, від пільгової категорії надійшло 66 звернень: від учасників війни – 0; від дітей війни – 12; від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 1; від інвалідів війни – 0; від учасників бойових дій – 1; від ветеранів праці – 15; від інвалідів І групи – 4; від інвалідів ІІ групи – 15; від інвалідів ІІІ групи – 18; від дітей інвалідів – 0; від одиноких матерів – 0; від Матерів – героїнь – 0; від багатодітних сімей – 0; від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0; від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 0; від Героїв України – 0; від Героїв Радянського Союзу – 0; від Героїв Соціалістичної Праці – 0; від дітей – 0.

Колективних звернень в міськвиконком за звітний період надійшло 24. З них: 7 звернень вирішено позитивно, 13 – надано роз’яснення, 4 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.­

Слід відмітити, що за звітний період 2012 року через органи влади вищого рівня до Острозького міськвиконкому надійшло 8 звернень, (Рівненську обласну державну адміністрацію). 1 звернення вирішено­ позитивно, 7 заявникам надано ін­фор­маційно-роз’яснювальні відповіді.

Всі звернення були розглянуті, взяті на облік та контроль міським головою.

 Надані конкретні відповіді заявникам та Рівненській облдержадміністрації у відповідні терміни згідно вимог законодавства. Не допускалась тяганина та порушення строків розгляду звернень громадян з боку посадових та службових осіб.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2011 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась в 2012 році на 3 звернення.

У ІІ півріччі 2011 року надійшло від: (у ІІ півріччі 2012 року надійшло від):

– Секретаріату Президента України – 2; (Секретаріату Президента України – 0);

– Апарату Верховної Ради України – 0; (Апарату Верховної Ради України – 0);

– Кабінету Міністрів України – 0; (Кабінету Міністрів України – 0);

– Народного депутата України – 1; (Народного депутата України – 0);

– Облдержадміністрації – 8;     (Облдержадміністрації – 8);

Обласної ради – 0;

(Обласної ради – 0).

Упродовж звітного півріччя на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 35 звернень, з них 18 вирішено позитивно, на 17 – подано інформаційно-роз’яс­ню­вальні консультації. Гра­фіки його проведення щомісяч­но оприлюднювалися у газеті "Замкова гора”. На електронну адресу "довіри” у міськвиконком звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міської ради, згідно рішення виконкому від 18.05. 2010 року №160, працює постійнодіюча цілодобова "гаряча” телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. Керуючий справами виконкому щоденно аналізує звернення громадян та доповідає заступникам міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, про порушені питання жителями міста для їх оперативного вирішення. За друге півріччя 2012 року на постійнодіючу цілодобову "гарячу” телефонну лінію надійшло 16 звернень, з них 9 вирішено позитивно, на 7 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації.

Питання організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком
№4 від 26 січня 2013 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 339 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]