Неділя

21.04.2019

21:21

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Про роботу із зверненнями громадян
Інформація "Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2012 року”

Керуючись Законами України "Про звернення громадян”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, виконуючи Указ Президента України від 07.02. 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконуючи розпорядження голови обласної державної адміністрації від 28.02. 2012 року №90 "Про стан виконання у 2012 році вимог законодавства України про звернення громадян”, власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами м. Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання у виконавчому комітеті Острозької міської ради проводилась відповідна робота впродовж третього кварталу 2012 року.

Дане питання було заслухано та обговорено на засіданнях міськвиконкому.

17 липня 2012 року проаналізовано інформацію керуючого справами виконкому Т. Канцедал "Про виконання у І півріччі 2012 року законодавчих документів щодо роботи із зверненнями громадян у виконкомі Острозької міської ради”. Інформацію обговорено. Прийнято рішення №153, оприлюднено у газеті "Замкова гора” від 28 липня 2012 року, № 30 (732) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного кварталу, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян.

Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За три місяці третього кварталу посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу було прийнято 727 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

З метою інформування населення міста Острога, у приміщенні міської ради, на першому поверсі, розміщені інформаційні стенди з картками послуг (для індивідуального користування громадян), які постійно поновлюються та поповнюються.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно графіків, які були ­затверджені рішенням виконкому Острозької міської ради від 19 грудня 2011 року №277 (додаток 1), проводяться прийоми громадян. ­

За звітний квартал 2012 року проведено 7 прийомів, з них 1 у вихідні дні, 2 виїзних прийоми міського голови до жителів міста за місцем їх роботи: 13.08. 2012 р. – до працівників трудового колективу управління праці та соціального захисту населення, 03.09. 2012 р. – до працівників трудового колективу відділення швидкої медичної допомоги Острозької районної лікарні. Попередньо розміщувались оголошення в міській газеті "Замкова гора”. Всі звернення громадян поставлені на контроль міським головою до їх повного вирішення.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради за участю членів комісії та міського голови. За звітний період їх відбулось три: 18.07. 2012 р., 15.08. 2012 р., 19.09. 2012 р., де обговорювались і ознайомлювались з рядом питань пов’язаних з роботою із зверненнями громадян в Острозькому міськвиконкомі.

За звітний період 2012 року в Острозькому міськвиконкомі проведено один "день контролю” при заступнику міського голови Логвін О.А., 29.08. 2012 року, на якому розглядались проблемні звернення громадян.

Протягом третього кварталу 2012 року проводились навчання посадових осіб міськвиконкому, де вивчались ряд питань, пов’язаних з роботою із зверненнями громадян в Острозькому міськвиконкомі. Так, на навчанні, 28.09. 2012 року опрацьовано питання: "Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2012 року”.

За результатами моніторингу за третій квартал поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 298 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 40 звернень більше.

Поштою надійшло 286 звернень. Заявниками було порушено 289 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 12 осіб. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 261 звернення, що становить (87,5 %) від всіх звернень, 15 (5,0%) заявникам на їх запити надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 22 (7,4%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 149, що становить 50,0% від всіх звернень. 125 цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 24 – роз’яснено.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 57 (19,1%), 88% їх задоволено, 12% – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосувалась соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 3, що становить 1,1% від всіх звернень, що надійшли протягом звітного кварталу. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування. Всім заявникам відмовлено в зв’язку з обмеженістю фінансування в міському бюджеті на ці видатки.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонт, встановлення автономного опалення в квартирах. Таких звернень за звітний період надійшло 44 (14,8%). 70% – вирішено позитивно, 26% – роз’яснено, 4% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 10 звернень, що становить 3,4%. 9 (3,0%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 4 звернень вирішено позитивно, 5 – надано роз’яснення.

На квартирній черзі при міськвиконкомі перебуває 407 сімей.

Звертались мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів: магазинів, лотків. Ними порушувались і питання затвердження та зміни графіків роботи торговельних закладів. Реєстрація та видача декларацій для здійснення господарської діяльності незалежно від форм власності, згідно діючого законодавства. Таких звернень надійшло 17 (5,7%). З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 7 звернень, з них 4 – вирішено позитивно, 3 – роз’яснено.

З питань праці і заробітної плати надійшло 1 звернення. Заявниці запропоновано звернутись для вирішення даного питання в Острозький районний центр зайнятості. З питань транспорту та зв’язку надійшло 1 звернення, згідно Закону України "Про звернення громадян” ст. 7, дане питання не входило до повноважень Острозького міськвиконкому та направлено за належністю відповідному органу державної влади в п’ятиденний термін, про що заявницю повідомлено в письмовій формі. З питань промислової політики за звітний квартал звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж третього кварталу 2012 року від пільгової категорії надійшло: від учасників війни – 0; від дітей війни – 0; від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 1; від інвалідів війни – 0; від учасників бойових дій – 1; від ветеранів праці – 5; від інвалідів І групи – 4; від інвалідів ІІ групи – 8; від інвалідів ІІІ групи – 6; від дітей інвалідів – 0; від одиноких матерів – 0; від матерів-героїнь – 1; від багатодітних сімей – 0; від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0; від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 0; від Героїв України – 0; від Героїв Радянського Союзу – 0; від Героїв Соціалістичної праці – 0; від дітей, студентів – 0.

За звітний квартал надійшло 11 (3,7%) колективних звернень. 4 звернення вирішено позитивно, 5 – роз’яснено, 2 перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за звітний період 2012 року у Острозький міськвиконком надійшло – 6 звернень від Рівненської обласної державної адміністрації. Всім заявникам надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді, згідно чинного законодавства.

 Всі звернення були розглянуті, взяті на облік та контроль міським головою. Надані конкретні відповіді заявникам та органам влади вищого рівня у відповідний термін згідно Закону України "Про звернення громадян”. Не допускалась тяганина та порушення строків розгляду звернень громадян з боку посадових та службових осіб.

 Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2011 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилось в 2012 році на 7 звернень.

У ІІІ кварталі 2011 року надійшло від:

– Секретаріату Президента України – 0;

– Апарату Верховної Ради України – 1;

– Кабінету Міністрів України – 1;

– Народного депутата України – 0;

– Облдержадміністрації – 10;     

– Обласної ради – 1.

У ІІІ кварталі 2012 року надійшло від:

– Секретаріату Президента України – 0;

– Апарату Верховної Ради України – 0;

– Кабінету Міністрів України – 0;

– Народного депутата України – 0;

– Облдержадміністрації – 6;

– Обласної ради – 0.

Рішенням виконкому Острозької міської ради № 284 від 17 серпня 2010 року у міськвиконкомі запроваджено прямий телефонний зв’язок з населенням міста Острога.

 Протягом звітного періоду на прямий телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 14 звернень, з них 8 – вирішено позитивно, на 6 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті "Замкова гора”. На електронну адресу "довіри” у міськвиконком звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міської ради, згідно рішення виконкому від 18.05. 2010 року №160, працює постійно діюча цілодобова "гаряча” телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. Керуючий справами виконкому щоденно аналізує звернення громадян та доповідає заступникам міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, про підняті питання жителями міста для їх оперативного вирішення. За третій квартал 2012 року на постійно діючу цілодобову "гарячу” телефонну лінію надійшло 8 звернень, з них 5 – вирішено позитивно, на 3 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації.

 Стан організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком
Просмотров: 319 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]