Понеділок

20.05.2019

00:31

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Про роботу зі зверненнями громадян у ІІ півріччі
Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 26 лютого 2013 року № 96 «Про виконання в області вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2012 році» та від 1 квітня 2013 року  № 166 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж другого півріччя 2013 року проводилась відповідна робота.  

На засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради 16 липня 2013 року заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Острозького міськвиконкому за перше півріччя 2013 року». Дана інформація щодо роботи зі зверненнями громадян була оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 3 серпня 2013 року, № 31 (785) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

На цьому ж засіданні заслухано звіт головного спеціаліста загального відділу з прийому громадян Світлани Семенюк про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та виконання посадових обов’язків. З цього питання прийнято відповідне рішення № 89.

Рішенням № 128, яке було прийняте 17 вересня 2013 року на засіданні міськвиконкому, запроваджено щоденну телефонну «гарячу лінію» міського голови. Інформація про впровад­ження «гарячої лінії» міського голови оприлюднена у газеті «Замкова гора» від 21 вересня 2013 року № 38 (792) та розміщена на веб-сторінці міської ради.

На засіданні міськвиконкому 15 жовтня 2013 року заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про стан виконання документів органів влади вищого рівня і власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2013 року». Інформацію обговорено, оприлюднено у газеті «Замкова гора» від 26 жовтня 2013 року, № 43 (797) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

На засіданні міськвиконкому 17 грудня 2013 року, рішенням № 171 затверджено графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, сек­ретарем міської ради та керуючим справами виконкому Острозької міської ради. Рішенням № 173 затверд­жено графіки особистого прийому громадян керівниками самостійних структурних підрозділів міськвиконкому та комунальних підприємств міста Острога у 2014 році, а відповідно до рішення міськвиконкому № 170, зат­верджено графік проведення виїзних прийомів громадян Острозьким міським головою в трудових колективах міста у першому півріччі 2014 року. Графіки оприлюднені у міській газеті «Замкова гора» від 28 грудня 2013 року № 53 (807 ) та розміщені на веб-сторінці міської ради.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова щороку звітує про свою роботу перед територіальною громадою міста. Звіт міського голови про виконання повноважень за третій 2013 рік перебування на обраній посаді оприлюднено у газеті «Замкова гора» від 14 грудня 2013 року, № 51 (805) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, впродовж звітного півріччя 2013 року, аналізувалася робота посадових та службових осіб зі зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи зі зверненнями громадян. Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За друге півріччя 2013 року посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу прийнято 1484 заявники, яким надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно затверд­жених графіків рішенням виконкому Острозької міської ради, проводяться прийоми громадян.

За звітне півріччя 2013 року міським головою проведено 22 прийоми громадян, з них 3 у вихідні дні, 6 виїзних прийомів до жителів міста за місцем їх роботи: 1 липня 2013 р. – до працівників трудового колективу управління праці та соціального захисту населення, 5 серпня 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозького відділення Ощадного банку № 10017/0122, 2 вересня 2013 р – до працівників трудового колективу дошкільного навчального закладу № 2 «Веселка», 7 жовтня 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозького НВК «Школа І-ІІІ ст. – гімназія», 4 листопада 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозького міськрайонного сектору головного управління ДСНС України, 2 грудня 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозького районного військового комісаріату. Про проведення прийомів громадян попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою прийнято 15 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому, взяті, поставлені на контроль до їх повного вирішення. Тепер 7 звернень вирішено позитивно, 7 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради. За звітний період їх відбулось шість, на яких обговорювали та ознайомлювались з рядом питань пов’язаних з роботою із зверненнями громадян.

За звітне півріччя 2013 р. в Острозькому міськвиконкомі проведено два «дні контролю» при заступниках міського голови: В. О. Ундіру – 26 вересня 2013 р., В. С. Мацуну – 27 грудня 2013 р., на яких розглядались звернення громадян, які вимагали персонального втручання керівників міськвиконкому.

За друге півріччя минулого року до виконкому Острозької міської ради надійшло 477 звернень, що в порівнянні з попереднім роком на 230 звернень менше.­

Поштою надійшло 435 звернень. Заяв­никами було порушено 437 питань. На прийомі у міського голови і його зас­тупників побувало 42 особи. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 403 звернення, що становить 84,5 % від усієї кількості звернень, 26 (5,5%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 48 (10,0%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 219, що становить 45,9% від усієї кількості звернень, 183 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 24 – роз’яснено, 12 – відмовлено згідно чинного законодавства.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 67 (14,0%) від всієї кількості, з них – 89% – задоволено, 11 % – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосується соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 15, що становить 3,14% від всіх звернень, які надійшли протягом звітного півріччя. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріа­льну допомогу на лікування, прид­бання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 56% таких звернень задоволено, 44% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонт, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 66 (13,8%). 51% – вирішено позитивно, 43% – роз’яснено, 6% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 13 звернень, що становить 2,7%. 24 (5,0%) звернення надійшло до міської влади з питань житлової політики, зокрема, поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. Сім звернень вирішено позитивно, на 17 надано пояснення. 32 (6,7%) звернення надійшло з питань відкриття торгівельних закладів (магазинів, лотків), затвердження та зміни графіків роботи. З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 21 звернення. Вирішено позитивно 13 звернень, 7 – роз’яснено, 1 – перебуває в стані вирішення. З питань транспорту і зв’язку – 1 звернення (роз’яснено). З питань промислової політики, праці та заробітної плати за звітний квартал звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж другого півріччя 2013 р., від пільгової категорії було 41 звернення, зокрема: від ветеранів праці – 22, від дітей війни – 10; від інвалідів ІІ групи – 7, від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 2 .

За звітне півріччя 2013 р. на­-
дійш­ло 14 (2,8%) колективних звернень. 6 звернень вирішено позитивно, 4 – роз’яснено, 4 перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за звітний період 2013 року в Острозький міськ­виконком надійшло  5 звернень: від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 звернення (роз’яснено), від Рівненської ОДА – 4 звернення, з них 2 звернення вирішено позитивно, 2 звернення роз’яснено.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2012 р., кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась в 2013 році на 3 звернення.

У ІІ півріччі 2013 року надійшло від: Секретаріату Президента України – 0 (0 – у 2012 р); апарату Верховної Ради України – 0 (0); Кабінету Міністрів України – 1 (0); народного депутата України – 0 (0); облдержадміністрації 4 (8); обласної ради – 0 (0).

Через урядову «гарячу лінію» за звітний період в Острозький міськвиконком надійшло 6 звернень, з них 3 – вирішено позитивно, 3 – роз’яснено. За звітний квартал на «гарячу лінію» голови Рівненської ОДА надійшло від жителів міста Острога 4 звернення, з них 2 – вирішено позитивно, 2 – роз’яснено.

Протягом звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 54 звернення, з них 28 – вирішено позитивно, на 26 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» у міськвиконком звернення не надходили.

 За звітне півріччя 2013 р. на телефонну «гарячу лінію» міського голови надійшло 6 звернень, з них 4 – вирішено позитивно, на 2 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації.

У виконкомі Острозької міськради, згідно рішення виконкому від 18 травня 2010 року № 160, працює постійно діюча цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За друге півріччя 2013 р. на постійно-
діючу цілодобову «гарячу» телефонну лінію надійшло 12 звернень, з них 8 вирішено позитивно, на 4 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації.

Стан організації роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в Острозькому міськвиконкомі.­

Міськвиконком
№6 від 1 лютого 2014 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 189 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]