П'ятниця

19.04.2019

09:18

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Просимо розрахуватися за надане тепло

Шановні споживачі теплопостачання! З розумінням важкої фінансової та економічної ситуації в країні, яка відображається на добробуті кожного з нас, адміністрація Острозького КП «Теплоенергія» звертається до населення, яке  користується тепловою енергією, з наполегливим проханням провести розрахунок за спожиту теплову енергію. Своєчасна оплата за послуги теплопостачання є гарантією отримання тепла. Заборгованість населення за отримані послуги підприємства зросла на 70,2 тис. грн, а рівень розрахунків знизився до 82,1% проти 94,8% у 2013 році. Існування боргів наражає не тільки вас, а й інших споживачів залишитися в наступні холодні зимові дні без опалення. 

Минулий опалювальний період завершився з накладеним відділом державної виконавчої служби Острозького районного управління юстиції арештом на рахунки підприємства, що є наслідком судових рішень на користь ДК «Газ України» та НАК «Нафтогаз України», як наслідок, стягнуто з підприємства, окрім суми основного боргу, 123475 грн. штрафних санкцій, які довелося сплачувати власними коштами підприємства.

Вирішуючи питання погашення заборгованості за спожитий природній газ, підприємство зверталося до керівників різного рангу, в тому числі, на той час віце-прем’єр-міністра України В. Б. Гройсмана. Лише завдяки наполегливій співпраці міського голови та за сприяння заступника облдержадміністрації, нашого земляка, в минулому міського голови Т. О. Пустовіта, дане питання поступово вирішилося. Так, в період з квітня по грудень, підприємство повернуло (переважно відшкодованою державою різниці в тарифах) борги за газ в розмірі 1070616,18 грн., не враховуючи суми штрафних санкцій, про які вже згадувалося.

На цей час ситуація ускладнюється необхідністю своєчасних та повних розрахунків за енергоносії, використані для забезпечення міста теплом. Вимушене зниження рівня розрахунків підприємства за природний газ викликало реальну загрозу обмеження газопостачання котельних міста. У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України (КМУ) № 217 від 18 червня 2014 р. підприємство відкрило три рахунки із спеціальним режимом використання (інші споживачі, бюджет, населення), на які кошти поступають від споживача теплової енергії. В залежності від рівня розрахунків за спожиту теплову енергію споживачами, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, автоматично, без участі ОКП «Теплоенергія», кошти перераховуються на рахунок НАК «Нафтогаз України» за спожитий природній газ. Чим нижчий рівень розрахунків споживача теплової енергії, тим більший відсоток коштів з спецрахунку перераховується на рахунок НАК «Нафтогаз України». Тепер у відсотковому співвідношенні це 93,19% – інші споживачі і 65,88% – населення. Кошти, які залишаються підприємству, використовуються для розрахунку за інші енергоносії (електроенергія, тверде паливо), сплати податків, заробітної плати, на виконання ремонтних робіт та багато інших витрат без яких робота підприємства буде неможливою.

Під час підготовки цього матеріалу Острозькою міжрайонною прокуратурою розпочато перевірку виконання даної постанови КМУ.

Шановні споживачі, робота підприємства в таких фінансових умовах не може бути бездоганною. Ми вдячні всім споживачам теплової енергії, які з розумінням ставляться до цієї ситуації, а особливо тим, що проживають по вулиці Гагаріна. Працівники підприємства роблять все, що в наших можливостях, для забезпечення безперебійного теплопостачання ваших осель.

Прикро, що тариф в цьому опалювальному періоді значно збільшився, і не передбачає розрахунок за спожиту теплову енергію впродовж міжопалювального періоду (року), а винятково в період його проходження.

Звертаємося до споживачів, які на сьогодні мають заборгованість перед підприємством, з проханням терміново вжити всіх необхідних заходів для погашення існуючої заборгованості за спожиті послуги теплопостачання.

Боржники мають розуміти, що підприємство не має можливості надавати послуги «в борг». Розуміючи високу собівартість теплової енергії, звертаємося до споживачів скористатися постановою КМУ № 83 від 5 квітня 2014 року «Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги». Прикро, що в листопаді лише один споживач скористався можливістю компенсації додаткових витрат на оплату послуг з централізованого опалення.

Давайте поважати інших та разом створювати умови для забезпечення безперебійного теплопостачання!

Шановні споживачі! Ми переконані, що тепло та затишок у ваших оселях можуть забезпечити лише наші з вами спільні зусилля і розуміння спільної відповідальності за свої обов’язки. Зі свого боку підприємство зробить все від нього залежне, щоб тепло прийшло до кожної оселі, а від вас ми чекаємо лише розуміння та своєчасних розрахунків за отримані послуги.

Адміністрація ОКП
«Теплоенергія»

№1 від 3 січня 2015 р. Категория: Благоустрій і комунальна сфера | Просмотров: 291 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]