Неділя

21.04.2019

21:14

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Рішення прийнято, але потребує звітності

У п’ятницю, 24 квітня, відбулася чергова 68 сесія Острозької міської ради. Традиційно засідання розпочалося з повідомлення про кворум. Після виконання Державного гімну головуючий на сесії – міський голова Олександр Шикер привітав з днями народження, які у міжсесійний період святкували Микола Добровольський, Лариса Бащук, Надія Пацурковська, Володимир Мацун, а також Івана Ткачука з тим, що  вкотре став дідусем. 

При затвердженні порядку денного 68-ї сесії міської ради голова бюджетної комісії Сергій Іщук попросив зняти питання Про звільнення від сплати земельного податку Острозьке комунальне підприємство «Водоканал», оскільки це питання було вирішене при затвердженні відповідного положення. Микола Добровольський також запропонував перенести на наступний місяць питання Про програму розвитку малого підприємництва в місті Острозі на 2015-2016 роки, оскільки ще не всі відповідні документи зібрані.

Одноголосно затвердивши план роботи сесії із внесеними змінами, депутати перейшли до розгляду питань. Після коротких обговорень, доповнень, доданих змін та пропозицій – одностайно ухвалювали рішення з усіх питань, крім тих, що були зняті. Також в процесі розгляду та обговорення питання Про затвердження Порядку розподілу земельних ділянок між учасниками бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та сім’ями, члени яких загинули під час участі в антитерористичній операції, для передачі земельних ділянок безоплатно у власність, було вирішено зняти це питання з порядку денного, доручити комісії з земельних питань підготувати нове рішення та перенести на наступну сесію.

Найбільше дискусій, обговорень викликало останнє питання порядку денного – Про внесення змін до рішення міської ради від 27.02. 2015 р. № 750 «Про затвердження заходів на 2015 рік до «Програми благоустрою на 2011-2015 роки». Депутат Григорій Аршинов запропонував, щоб КП «Водоканал» подавав чіткий звіт з виконання саме заходів програми благоустрою, а не тільки з використання коштів. Роман Гресько взагалі розкритикував програму, назвавши її «програмою підтримки класових працівників «Водоканалу».

Депутатських запитів на 68-й сесії ніхто не подавав, лише Ольга Шевчук нагадала про свій попередній запит щодо ліквідації на вулиці Лесі Українки перепон, які заважають руху по ній, створення там можливості проїзду для транспорту. Чимало дискусій виникло при обговоренні доречності стоянки таксі по тій вулиці. На завершальній частині сесії – у Різному – Володимир Степанюк порушив питання щодо закриття міського стадіону та запропонував, аби стадіон закривався лише на нічну пору доби, щоб вдень жителі міста могли спокійно проходити чи займатись там.

В процесі розгляду основних питань порядку денного брали активну участь, доповнювали і вносили пропозиції депутати Сергій Іщук, Григорій Аршинов, Роман Гресько, Володимир Степанюк, Ольга Шевчук та інші.

Євгенія ПОЛІЩУК 

 

Найбільше звернень було з питань аграрної політики

Інформація «Про стан виконання документів органів влади вищого рівня та власних рішень з питань роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року».

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконуючи Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26 лютого 2015 року № 84 «Про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2014 році», власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами Острога конституційного права на звернення, у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж першого кварталу 2015 року проводилась відповідна робота.

Так, на засіданні міськвиконкому 17 лютого 2015 р. заслухано інформацію керуючого справами виконкому «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж ІІ півріччя 2014 року». Прийнято рішення № 17. Інформацію оприлюднено у газеті «Замкова гора» від 14 березня, № 11 (871) та розміщено на веб-сторінці міської ради.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного кварталу, аналізувалася робота посадових та службових осіб зі зверненнями громадян, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи зі зверненнями громадян. Постійно працювала Громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За перший квартал 2015 р. посадовими особами загального відділу було прийнято 685 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно затверджених графіків, проводяться прийоми громадян.

За звітний квартал 2015 року міським головою проведено 17 прийомів, з них 2 у вихідні дні, 3 виїзних прийоми до жителів міста за місцем їх роботи: 5 січня, 2 лютого, 2 березня. Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті «Замкова гора». На виїзних прийомах міським головою прийнято 9 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому та були взяті на контроль до їх повного вирішення. Тепер 4 звернення вирішено позитивно, 4 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

За звітний період проведено три засідання комісії з питань розгляду звернень громадян: 21 січня, 18 лютого, 25 березня, на яких обговорювались та ознайомлювались з рядом питань, пов’язаних з роботою із зверненнями громадян.

За перший квартал цього року в Острозькому міськвиконкомі проведено один «День контролю» при заступнику міського голови Анатолію Лисому: 27 лютого, на якому розглядались проблемні звернення громадян.

За перший квартал поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 209 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 20 звернень більше.

Поштою надійшло 181 звернення. Заявниками було порушено 189 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 28 осіб. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 139 звернень, що становить 66,5 % від всіх звернень, 65 (31,1%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 5 (2,4%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, згідно чинного законодавства.

Найбільша кількість звернень, які надійшли, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 90, що становить 43,0% від всіх звернень, 74 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 16 – роз’яснено про порядок вирішення поставлених питань.

39 звернень надійшло щодо соціальних питань, що становить 18,6% від усієї кількості звернень, які надійшли впродовж звітного кварталу. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування, 97,4% з яких задоволено, 2,6% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Частина звернень мешканців міста стосується питань будівництва – 15 (7,1%), 93% – задоволено, 7 % – надано роз’яснювальну інформацію.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 28 (13,4%). 45% – вирішено позитивно, 48% – роз’яснено, 7% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 8 звернень, що становить 3,8%. Всі звернення вирішені позитивно.

10 (4,8%) жителів міста звернулись до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 5 звернень вирішено позитивно, 5 – надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді.

З питань економіки за звітний період надійшло одне звернення, яке вирішено позитивно. З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 6 (2,8%) звернень. Вирішено позитивно 3 звернення, 2 – надано роз’яснювальну інформацію.

З питань праці і заробітної плати надійшло 1 звернення. Заявниці запропоновано звернутись для вирішення даного питання в Острозький міськрайонний центр зайнятості.

З питань транспорту і зв’язку за звітний період надійшло одне звернення, на яке надано інформаційно-роз’яснювальну відповідь. З питань промисловості звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж першого кварталу 2015 року, від пільгової категорії надійшло 24 звернення: від інвалідів війни – 1; від дітей війни – 7; від ветеранів праці – 8; від інвалідів І групи – 1; від інвалідів ІІ групи – 4; від інвалідів ІІІ групи – 2; від багатодітних сімей – 1.

За звітний квартал надійшло 3 (1,4%) колективних звернення. 1 звернення вирішено позитивно, 2 – надано роз’яснювальну інформацію.

Слід відмітити, що за звітний період 2015 року в Острозький міськвиконком надійшло 2 звернення через Рівненську обласну державну адміністрацію. Звернення вирішені позитивно, заявникам надано відповіді згідно чинного законодавства.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2014 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня збільшилась в 2015 році на 1 звернення.

Через урядову «гарячу лінію» за звітний період в Острозький міськвиконком надійшло 6 звернень, з них: 2 – вирішено позитивно, 4 – роз’яснено.

За звітний квартал на «гарячу лінію» голови Рівненської обласної державної адміністрації від жителів міста Острога надійшло 1 звернення, яке вирішено позитивно.

Впродовж звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 23 звернення, з них 11 – вирішено позитивно, на 12 – надано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті «Замкова гора». На електронну адресу «довіри» у міськвиконком звернень не надходило.

За звітний квартал 2015 року на теле­фонну «гарячу лінію» міського голови на­­дійшло 1 звернення, заявнику надано­ ін­фор­ма­цій­но-­роз’я­с­нювальну кон­суль­­та­цію.

У виконкомі Острозької міської ради працює постійна цілодобова «гаряча» телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За перший квартал на неї надійшло 3 звернення, які вирішено позитивно.

Питання роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Міськвиконком

№ 18 від 30 квітня 2015 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 250 | Добавил: Євгенія | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]