Четвер

25.04.2019

01:29

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Щоб захистити своє право на якість

Що робити, якщо тобі продали неякісний продукт? Якщо не хочуть повертати заплачені тобою кошти за неналежно надану послугу? Як захистити свої права «Замковій горі» розповів головний спеціаліст з питань захисту прав споживачів виконкому Острозької міської ради Володимир ЛІЩУК.  

– Робота працівника з питань захисту прав споживачів ґрунтується на двох законах: «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та «Про захист прав споживачів». У них обумовлені планові перевірки підприємств та дії працівників нашої галузі у разі, якщо у споживачів виникають проблеми з придбаними продукцією або послугами. Непланові перевірки ми проводимо по заявах споживачів. До нас можна звернутись, якщо споживачеві продали неякісні, зіпсовані продукти, побутову техніку, якщо непов­нолітнім продають алкоголь. Все, що стосується сфер торгівлі та побутового обслуговування – у нас в компетенції. Саме до нас потрібно звертатись, якщо виникають якісь проблеми.

Отже, головне, що хочеться розповісти, це як захистити острожанам свої права. Адже часто буває, що люди не знають куди звертатись, думають, що це неможливо – довести що ти правий в нашій державі. Так от, головне, що гарантує вам ваші права – це чек. Без нього повернути зіпсований продукт можна хіба що тоді, коли вам трап­ляється чесний, совісний продавець. В іншому випадку скаже вам, що не він продав, та й все. Якщо у продавців немає чекових апаратів, вони мусять мати розрахункові документи. Заповнюють їх від руки, і вони знають, що туди вписати. Тому в будь-якому разі, чек вимагати можна і навіть треба. Касир зобов'язаний видати розрахунковий документ. Коли виникають якісь проблеми, з цим чеком люди приходять до мене, в міську раду, кабінет №16 і ми йдемо в магазин – розбиратись усно. У більшості випадків досить все нормально пояснити продавцю, і він повертає кошти, міняє товар або бере на гарантійне обслуговування. Якщо ж мирним шляхом розв’язати проблему не вдається – люди пишуть заяви. Проводяться перевірки, результати яких у 90% підтверджують скаргу.

Найчастіше звертаються з побутовими приладами: телевізори, телефони, холодильники. Багато з цих приладів не є сертифікованими, тому і термін, і якість їх експлуатації погіршуються. Але люди купують їх, «ведуться» на дешеву ціну. З продуктами харчування звертаються рідше, але буває. Інколи, продавці продають неякісний, зіпсований продукт випадково – просто не встигли забрати його з полиці. Але бувають і злісні порушники, які навмисне намагаються збути зіпсований продукт. Такі, у крайньому випадку, притягуються до адмінвідповідальності – з них стягуються штрафи, буває, навіть досить «солідні».­

Більшість конфліктів вирішуються шляхом домовленості з підприємцями. Вони входять в наше положення, повертають гроші за неякісний товар, до таких підприємців, звісно, й не боятимуться йти покупці – купувати ж надійно. Тому перш за все, закликаю підп­риємців до порозуміння. Будьте чесними, надійними – і у вас завжди будуть покупці. Споживачам же раджу не боятись відстоювати свої права. Пам’ятайте, ви варті найкращого!

Записала Людмила ПАНАСЮК

№12 від 15 березня 2014 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 347 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]