Неділя

21.04.2019

21:26

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

З місією державної підтримки
Субсидії і путівки, допомоги і компенсації – це далеко не всі функції, які здійснюють працівники управління праці і соціального захисту населення виконкому Острозької міської ради. Цьогоріч в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України на них були покладені ще й інші функції. Про це та інше напередодні професійного свята ведемо розмову з начальником управління Валерієм Алейніковим.

– Отже, Валерію Яковичу, кілька слів про колектив управління.

– На сьогодні в управлінні згідно штатного розпису працює 17 людей і 4 в централізованій бухгалтерії. Щодо вікового складу, то це 6 працівників до 35 років, 2 ветерани праці. Колектив, в основному, жіночий – 18 жінок і 3 чоловіки. Саме на їх плечах нелегка місія спілкування з людьми: прийому документів, вислуховування проблем кожного, роз’яснень, часом і неодноразових. Робота з людьми завжди була непростою, адже наприклад лише один з наших чотирьох відділів – відділ персоніфікованого обліку обслуговує близько 3,5 тисяч острожан – інвалідів, ветеранів, учасників бойових дій, багатодітних. Та і суми виплат постійно зростають. Так, для порівняння у 2007 році сума щомісячної субвенції з держбюджету на виплати різних видів допомог острожанам була 200 тисяч гривень, то у жовтні цього року – 890 тисяч. Тобто, виплати зросли майже в 4,5 рази.

– Нещодавно «Замкова гора» публікувала оголошення про прийом громадян у відділі субсидій вашого управління по талонах. Це свідчення нестачі людей в управлінні, гарячого періоду чи збільшення кількості охочих отримати субсидію?

– Отримання субсидій – це завжди сезонна процедура. І люди приходять до нас заздалегідь, стоять у чергах, створюючи для себе певні незручності. Аби впорядкувати цей процес, ми і запровадили прийом по талонах, щоб людина зателефонувала, записалась, прийшла у зручний для неї час, щоб не стояти в черзі. Це нормальна практика економії часу отримувачів субсидій і наших працівників. Сьогодні у нас не має черг, а мої підлеглі працюють навіть в обідню перерву.

Щодо показників цієї ділянки роботи, то у минулому році ми нарахували субсидій на житлово-комунальні послуги 835 особам, субсидій на тверде паливо 49 особам.

– 2012 рік був характерний для працівників ще і додатковими функціями у зв’язку з реалізацією соціальних ініціатив Президента України. Зокрема, це виплати компенсацій знецінених заощаджень вкладникам Сбербанку СРСР, забезпечення телетюнерами для прийому цифрового телебачення...

– Так, управління соцзахисту населення приймало заяви на безкоштовне отримання телетюнерів окремим категоріям населення. У нас було зареєстровано 489 таких заяв, через відділення Укрпошти їх вже отримали 292 заявника. У вересні, жовтні телетюнери не надходили. До речі, питанням забезпечення телетюнерами опікується Держтелерадіо і воно ініціює отримання цих пристроїв і іншими категоріями малозабезпечених громадян. Тож можливо і в 2013 році продовжуватимемо цю роботу.

Щодо виплат Сбербанку, то це теж кропітка ділянка роботи, коли працівникам терцентру з обслуговування одиноких, немічних острожан потрібно було оформити чималу кількість документів, нотаріально їх засвідчити для отримання таких виплат.

– Що ще нового у вашій роботі, чи очікуються перспективні зміни?

– Зазначу, що в рамках проекту вдосконалення соціальних допомог за рахунок коштів Світового банку у приміщенні управління ми змонтували так звану серверну. Це в перспективі буде елементом єдиної інформаційної мережі, яка об’єднуватиме наше управління, виплатний центр у Рівному, Міністерство праці і соціальної політики для забезпечення покладених на нас державою функцій. Поки що ця серверна у стадії очікування, адже Міністерством ще не розроблена відповідна програма. У перспективі така модернізація має полегшити і нашу роботу, і обслуговування острожан.

– Валерію Яковичу, які проблеми роботи хвилюють?


– Наші проблеми такі ж, як і в наших колег по всій Україні – низька оплата праці і недосконала тарифна сітка. Хіба справедливо, коли водій, прибиральниця, завідуюча відділом отримують майже однакову зарплату? Забезпечуючи державні гарантії населенню, виконуючи державну місію, хотілося б, аби і винагорода за таку працю була достойна. Розумію, що це питання має вирішуватись на державному рівні. Як і проблема так званих соціальних пристосуванців. Адже не секрет, що багато отримувачів допомог нині звикли жити за рахунок цих допомог, вони просто не хочуть іти працювати, бо вигідніше отримувати державну підтримку. До речі, контроль за використанням допомог – теж одна з функцій управління, зокрема головного державного інспектора праці.

Загалом же із поставленими завданнями і обов’язками працівники управління справляються. Тому напередодні професійного свята дякую усім за роботу, бажаю оптимізму, хорошого настрою, взаєморозуміння та родинного благополуччя!

Спілкувалась Олена ТОЛОЧИК
Просмотров: 287 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]