Понеділок

22.04.2019

03:34

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Звернення громадян – на постійному контролі
Інформація про виконання у І півріччі 2012 року законодавчих документів щодо роботи із зверненнями громадян у виконкомі Острозької міської ради.

Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 7.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови РОДА від 28.10.2011 р. № 528 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації за дев’ять місяців 2011 р., та невідкладні завдання місцевих органів виконавчої влади з її поліпшення” та від 28.02.2012 р. № 90 «Про стан виконання у 2011 р. вимог законодавства України про звернення громадян”, власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами м. Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання у виконавчому комітеті Острозької міськради проводилась відповідна робота впродовж першого півріччя 2012 р.

Питання роботи із зверненнями громадян обговорювалися на засіданнях міськвиконкому. Так, 17 січня 2012 р. проаналізовано роботу із зверненнями громадян, що надійшли у міськвиконкомі за ІІ півріччя 2011 р. та поставлені завдання на І півріччя 2012 р. Прийнято рішення №1, яке було оприлюднене у газеті "Замкова гора” від 21 січня 2011 р., № 3 (705) та розміщено на веб-сторінці міськради.

21 лютого 2012 р. на засіданні міськвиконкому було заслухано звіт начальника управління праці та соціального захисту населення В. Я. Алейнікова щодо роботи із зверненнями громадян в управлінні за 2011 рік. Прийнято рішення № 33.

На засіданні міськвиконкому 17 квітня 2012 р. було проаналізовано роботу із зверненнями громадян посадовими та службовими особами міськвиконкому за І квартал 2012 р.”. Прийнято рішення № 88, яке оприлюднене в газеті «Замкова гора» від 21 квітня 2012 р., № 16 (718) та розміщене на веб-сторінці міської газети.

На цьому ж засіданні 17 квітня 2012 р., було заслухано звіт начальника відділу з питань сім’ї, молоді та спорту І. Д. Волянюк про роботу із зверненнями громадян, яку здійснювали працівники відділу із пільговою категорією населення міста Острога у 2011 р. та І кварталі 2012 р. Прийнято рішення № 92.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного періоду, аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів виконання та якісного їх розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян.

Постійно працювала Громадська прий­мальня виконкому Острозької міської ради. За звітний період посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу було прийнято 1439 громадян. Заявникам надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень.

З метою інформування населення міста Острога, у приміщенні міської ради, на першому поверсі розміщені інформаційні стенди з картками послуг (для індивідуального користування громадян), які постійно поновлюються та поповнюються. Встановлено скриньку пропозицій.

У міськвиконкомі, згідно графіків, проводилися особисті прийоми громадян керівниками міськвиконкому.

За перше півріччя 2012 р. проведено міським головою: 24 прийоми, з них 4 у вихідні дні, 6 виїзних до жителів міста за місцем їх роботи: 16.01.2012 р. – до працівників особового складу Острозького МВ УМВС України в Рівненській області, 8.02.2012 р. – до працівників КЗ "Острозька спеціальна ЗОШ інтернат І-ІІІ ст.” Рівненської облради, 5.03.2012 р. – до працівників трудового колективу відділу освіти міськвиконкому, 2.04.2012 р. – до працівників трудового колективу Острозького НВК «Школа І-ІІІ ст. – гімназія», 7.05.2012 р. – до працівників трудового колективу відділу з питань сім’ї, молоді та спорту, 5.06.2012 р. – до працівників особового складу РВ ГУ МНС. Попередньо перед прийомом розміщувались оголошення в міській газеті "Замкова гора”. На виїзних прийомах до міського голови звернулось 20 громадян. Всі їх звернення поставлені на контроль міським головою до повного вирішення. На цей час 5 звернень заявників вирішено позитивно, на 15 – надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міськради за участю членів комісії та міського голови. За звітний період їх відбулось шість: 11.01.2012 р., 24.02.2012 р., 15.03.2012 р., 13.04.2012 р., 23.05.2012 р., 27.06.2012 р., де обговорювались і ознайомлювались з рядом питань, пов’язаних з роботою із зверненнями громадян в Острозькому міськвиконкомі та проблемні звернення жителів міста.

За звітний період 2012 р. в Острозькому міськвиконкомі проведено два "дні контролю” при заступниках міського голови: В. С. Мацуну – 8.02.2012 р., В. О. Ундіру – 13.06.2012 р., на яких розглядались звернення громадян, які вимагали персонального втручання керівників міськвиконкому.

Протягом першого півріччя 2012 р. проводились навчання посадових осіб міськвиконкому, де вивчались ряд питань, пов’язаних з роботою із зверненнями громадян. 21.01.2012 р. опрацьовано питання: 1) Про організацію прийому громадян у виконкомі Острозької міської ради та його структурних підрозділах у І півріччі 2012 р. Про графік прийому громадян в трудових колективах міським головою. 2) Про графік прийому громадян з особистих питань керівниками РОДА та графік проведення "прямих” телефонних ліній керівниками обласної державної адміністрації з населенням області на перше півріччя 2012 р. 22.03.2012 р. опрацьовано розпорядження голови Рівненської ОДА від 28.02.2012 р., № 90 «Про стан виконання у 2011 р. вимог законодавства України про звернення громадян». 26.04.2012 р. опрацьовано питання щодо основних вимог Інструкції з діловодства виконкому Острозької міськради та її структурних підрозділів.

За результатами моніторингу за перше півріччя поточного року до виконкому Острозької міськради надійшло 612 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 16 менше.

Поштою надійшло 540 звернень. Заявниками було піднято 540 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 72 особи. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%) – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 509 звернень, що становить (83,2%) від всіх звернень, 68 (11,2%) заявникам на їх запити надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 35 (5,7%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 258, що становить 42,2% від всіх звернень. 227 цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 31 – роз’яснено.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 85 (13,9%), 88% їх задоволено, 12% – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосується вирішення соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 43, що становить 7,0% від усієї кількості звернень, що надійшли протягом звітного півріччя. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування, придбання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 52% таких звернень задоволено, 48% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 86 (14,1%). 70% – вирішено позитивно, 26% – роз’яснено, 4% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 20 звернень, що становить 3,3%. 29 (4,7%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. 9 звернень вирішено позитивно, 15 – надано роз’яснення, 5 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

На квартирній черзі при міськвиконкомі перебуває 405 сімей.

Звертались мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів: магазинів, кіосків. Піднімались ними і питання затвердження та зміни графіків роботи торговельних закладів. Реєстрація та видача декларацій для здійснення господарської діяльності незалежно від форм власності згідно діючого законодавства. Таких звернень надійшло 67 (11,0%). 47 звернень вирішено позитивно, 15 – надано роз’яснення, 5 – перебувають на контролі до остаточного вирішення.

З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 21 звернення, з них 14 – вирішено позитивно, 7 – роз’яснено. З питань транспорту і зв’язку – 1 звернення, вирішено позитивно.

З питань промислової політики, праці і заробітної плати за звітне півріччя 2012 р. звернення не надходили.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж першого півріччя 2012 р. від пільгової категорії надійшло 47 звернень: від учасників війни – 1; від дітей війни – 7; від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 0; від інвалідів війни – 0; від учасників бойових дій – 0; від ветеранів праці – 11; від інвалідів І групи – 0; від інвалідів ІІ групи – 13; від інвалідів ІІІ групи – 12; від дітей інвалідів – 0; від одиноких матерів – 0; від Матерів-героїнь – 1; від багатодітних сімей – 1; від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0; від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС– 1; від Героїв України – 0; від Героїв Радянського Союзу – 0; від Героїв Соціалістичної Праці – 0; від дітей – 0. Колективних звернень в міськвиконком за звітний період надійшло 18. З них 7 вирішено позитивно, 6 – надано роз’яснення, 5 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за звітний період 2012 р. від органів влади вищого рівня в Острозький міськвиконком надійшло 17 звернень: від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 2 звернення: 1 – вирішено позитивно, 1 – роз’яснено від Апарату Верховної Ради України – 1 звернення – роз’яснено від Кабінету Міністрів України – 3 звернення – роз’яснено від Народного депутата України – 1 звернення – відмовлено; від Рівненської ОДА 10 звернень: 4 – вирішено позитивно, 4 – роз’яснено, 2 – відмовлено. Всі звернення були розглянуті, взяті на облік та контроль міським головою. Надані конкретні відповіді заявникам та органам влади вищого рівня у відповідні терміни згідно вимог законодавства. Не допускалась тяганина та порушення строків розгляду звернень громадян з боку посадових та службових осіб.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2011 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась в 2012 р. на 4.

Рішенням виконкому Острозької міськради № 284 від 17 серпня 2010 р. у міськвиконкомі запроваджено «прямий» телефонний зв’язок із населенням м. Острога. Протягом звітного періоду на нього надійшло 54 звернення, з них 28 вирішено позитивно, на 26 – подано інформаційно-роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті "Замкова гора”. На електронну адресу "довіри” у міськвиконком звернення не надходили.

У виконкомі Острозької міськради, згідно рішення виконкому від 18.05.2010 р. № 160, працює постійно діюча цілодобова "гаряча” телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. Керуючий справами виконкому Т. Канцедал щоденно аналізує звернення громадян та доповідає заступникам міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків про підняті питання жителями міста для їх оперативного вирішення. За перше півріччя 2012 р. на постійнодіючу цілодобову "гарячу” телефонну лінію надійшло 16 звернень, з них 13 вирішено позитивно, на 3 – подано інформаційно – роз’яснювальні консультації.

Стан організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.

Тамара КАНЦЕДАЛ,
керуючий справами виконкому
Просмотров: 376 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]