Неділя

21.04.2019

11:10

zg_ostroh@ukr.net, або zg_ostroh@i.ua
тел. 036-54-2-26-04
+38-097-500-20-81, 095-87-95-277 або 093-840-10-72

Передплата на газету "Замкова гора" не закінчується ніколи! (для ознайомлення натисніть мишкою)

Звернення громадян - на контролі
Про стан виконання документів органів влади вищого рівня та власних рішень з питань роботи із зверненнями громадян за І квартал 2013 року.   
 
Керуючись Законами України "Про звернення громадян”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, виконуючи Указ Президента України від 07. 02. 2008 р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26 лютого 2013 року № 96 "Про виконання в області вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2012 р.”, власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами м. Острога конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання у виконавчому комітеті Острозької міської ради впродовж першого кварталу 2013 року проводилась відповідна робота.

На засіданні виконавчого комітету Острозької міської ради 15 січня 2013 року заслухано інформацію керуючого справами виконкому "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міськвиконкому впродовж ІІ півріччя 2012 року та завдання на І півріччя 2013 року”. З даного питання прийнято відповідне рішення №1.

Щотижнево, на апаратних нарадах при міському голові, протягом звітного кварталу аналізувалася робота посадових та службових осіб із зверненнями громадян, виконання ними запитів жителів міста, дотримання термінів їх виконання та якісного розгляду.

Посадовими особами загального відділу щомісячно проводився випереджувальний моніторинг щодо роботи із зверненнями громадян.

Постійно працювала громадська приймальня виконкому Острозької міської ради. За три місяці першого кварталу посадовими особами відділу з юридичної роботи міськвиконкому та загального відділу було прийнято 699 громадян. Ними надано різного роду юридичні консультації та інформації з питань вирішення запитів та звернень жителів міста.

У міськвиконкомі, його самостійних відділах і управліннях згідно графіків, які були затверджені рішенням виконкому Острозької міської ради, проводяться прийоми громадян.

За звітний квартал 2013 року міським головою проведено 10 прийомів, з них 2 у вихідні дні, 3 виїзних прийоми до жителів міста за місцем їх роботи: 21. 01. 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозької районної центральної лікарні, 04. 02. 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозької дитячої музичної школи, 04. 03. 2013 р. – до працівників трудового колективу Острозького відділення Здолбунівської об’єднаної державної податкової інспекції. Про проведення прийомів попередньо розміщувались оголошення в міській газеті "Замкова гора”. На виїзних прийомах міським головою прийнято 10 громадян. Питання, які порушувались заявниками, розглядались особисто в день виїзного прийому та були поставлені на контроль до їх повного вирішення. На даний час 4 звернення вирішено позитивно, 5 – роз’яснено, одному заявнику відмовлено згідно чинного законодавства.

Щомісячно проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян при виконкомі Острозької міської ради. За звітний період їх відбулось три: 16. 01. 2013 р.,
27. 02. 2013 р., 20. 03. 2013 р., де обговорювали та ознайомлювались з рядом питань пов’язаних з роботою із зверненнями громадян.

За звітний період 2013 року в Острозькому міськвиконкомі проведено один "день контролю” при заступнику міського голови В. С. Мацуну: 28.03. 2013 р., на якому розглядались проблемні звернення громадян.

Протягом першого кварталу 2013 року проводились навчання посадових осіб міськвиконкому. У лютому доведено до відома посадових осіб міськвиконкому графік прийому громадян з особистих питань та графік проведення "прямих” телефонних ліній керівниками обласної державної адміністрації з населенням області на перше півріччя 2013 року.

За результатами моніторингу за перший квартал поточного року до виконкому Острозької міської ради надійшло 218 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 77 звернень менше.

Поштою надійшло 197 звернень. Заявниками було порушено 199 питань. На прийомі у міського голови і його заступників побувала 21 особа. Всі звернення, які надійшли у міськвиконком (100,0%), – це заяви-клопотання.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 152 звернення, що становить 69,7% від всіх звернень, 64 (29,3%) заявникам надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію, 2 (0,9%) заявникам відмовлено у задоволенні їх клопотань, запитів, скарг, згідно чинного законодавства та з об’єктивних причин.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 60, що становить 27,5% від всіх звернень, 48 з цих заяв-клопотань вирішено позитивно, 12 – роз’яснено.

Значна кількість звернень надійшла з питань будівництва – 59 (27,1%), 91% – задоволено, 9 % – роз’яснено.

Частина звернень мешканців міста стосується соціальних питань. У міськвиконком їх надійшло 13, що становить 5,9% від всіх звернень, які надійшли протягом звітного кварталу. Громадяни звертаються до міської влади з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування, придбання палива, газифікацію житлових будинків та інше. 52% таких звернень задоволено, 48% заявників відмовлено з об’єктивних причин.

Звертались острожани і з питань комунального господарства: освітлення вулиць та їх ремонту, встановлення автономного опалення в квартирах, проведення газу в житлові будинки. Таких звернень за звітний період надійшло 29 (13,3%). 55% – вирішено позитивно, 41% – роз’яснено, 4% – відмовлено. З питань екології та природних ресурсів надійшло 8 звернень, що становить 3,6%. 7 (3,2%) жителів міста звертались до міської влади з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, зміни договору найму, взяття на квартирний облік. Три звернення вирішено позитивно,  з 3 – надано пояснення, 1 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Звертались мешканці міста стосовно відкриття торговельних закладів (магазинів, лотків). Порушувались ними питання затвердження та зміни графіків роботи торговельних закладів. Реєстрація та видача декларацій для здійснення господарської діяльності, незалежно від форм власності, здійснюється згідно діючого законодавства. Таких звернень надійшло 20 (9,1%). З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 3 звернення. Вирішено позитивно 2 звернення, 1 – роз’яснено.

З питань праці і заробітної плати надійшло 5 звернень. Заявникам запропоновано звернутись для вирішення цих питань в Острозький міськрайонний центр зайнятості. З питань транспорту і зв’язку – 3 звернення. Вирішено позитивно 1 звернення, 2 – роз’яснено.

З питань промислової політики за звітний квартал звернень не надходило.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж першого кварталу 2013 року, від пільгової категорії надійшло 19 звернень, зокрема: від дітей війни – 4; від інвалідів ІІ групи – 4.

За звітний квартал надійшло 6 (2,7%) колективних звернень. 1 звернення вирішено позитивно, 2 – роз’яснено, 3 перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Слід відмітити, що за звітний період 2013 року у Острозький міськвиконком надійшло  4 звернення від Рівненської обласної державної адміністрації. Згідно чинного законодавства усім заявникам надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді, 2 звернення вирішено позитивно.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2012 року, кількість звернень через органи влади вищого рівня зменшилась в 2013 році на 7 звернень.

У І кварталі 2013 року (І кв. 2012 р.) надійшло від:
Секретаріату Президента України – 0 (0);
Апарату Верховної Ради України – 0 (0);
Кабінету Міністрів України – 0 (2);
Народного депутата України – 0 (1);
облдержадміністрації – 4 (8);
обласної ради – 0 (0).

Протягом звітного періоду на «прямий» телефонний зв’язок міськвиконкому надійшло 28 звернень. З них 16 – вирішено позитивно, на 12 – подано інформаційно- роз’яснювальні консультації. Графіки його проведення щомісячно оприлюднювалися у газеті "Замкова гора”. На електронну адресу "довіри” у міськвиконком звернення не надходили.

 У виконкомі Острозької міської ради працює постійно діюча цілодобова "гаряча” телефонна лінія для вирішення невідкладних питань, що виникають у населення міста в позаробочий та нічний час. За звітний період на постійно діючу цілодобову "гарячу” телефонну лінію надійшло 3 звернення, які вирішені позитивно.

Питання організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Острозькому міськвиконкомі.­

Міськвиконком
№18 від 4 травня 2013 р. Категория: Міська рада | Просмотров: 258 | Добавил: Zamkova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]